Connect with us

UPC Biznes rozszerza usługę Wirtualnej Centrali

TELEKOMUNIKACJA

UPC Biznes rozszerza usługę Wirtualnej Centrali

UPC Biznes rozszerza usługę Wirtualnej Centrali

UPC rozszerza usługę Wirtualnej Centrali o nową aplikację Softphone. Umożliwia ona realizację połączeń telefonicznych z komputera oraz urządzeń mobilnych z wykorzystaniem tego samego numeru telefonu.

Dzięki aplikacji można swobodnie korzystać z usług telefonicznych w firmie i poza nią. Jedynym wymogiem jest dostęp do Internetu (np. poprzez połączenie z siecią LAN/WiFi lub GSM).

Nowa aplikacja UPC Biznes Softphone, stworzona z myślą o klientach korzystających z usługi Wirtualnej Centrali, to przede wszystkim wygoda, mobilność i elastyczność. Aplikacja łączy zalety telefonu stacjonarnego i komórkowego, dodając do tego przydatne funkcje wirtualnej centrali telefonicznej. Tym samym, możemy odbierać połączenia służbowe przychodzące na telefon stacjonarny poza miejscem pracy, a co za tym idzie – być zawsze i wszędzie w kontakcie z klientem, który zawsze dzwoni na ten sam numer.

Dzięki UPC Biznes Softphone jeden numer może być połączony nawet z trzema urządzeniami, a w tym samym czasie możemy wykonywać aż dwa połączenia. Co więcej, w ramach aplikacji istnieje możliwość stworzenia jednego numeru kontaktowego dla całej firmy, automatycznego przekierowywania połączeń po godzinach pracy czy też kierowanie połączeń do grupy pracowników – połączenia odbierane są w kolejności lub rozdzielane automatycznie.

Korzystanie z aplikacji UPC Biznes Softphone pozwala też na znaczące ograniczenie kosztów połączeń oraz możliwość bezpłatnego kontaktowania się wewnątrz swojej sieci firmowej. W ramach aplikacji nie obowiązują opłaty roamingowe i nie ma konieczności zakupu aparatów telefonicznych do biura – połączenia wykonywane są za pomocą aplikacji przy użyciu zestawów słuchawkowych.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE