Connect with us

Genesys zmienia nazwę swojego flagowego produktu na Genesys Cloud

SYSTEMY CC

Genesys zmienia nazwę swojego flagowego produktu na Genesys Cloud

Genesys zmienia nazwę swojego flagowego produktu na Genesys Cloud

Globalny dostawca rozwiązań contact center, firma Genesys zmienia markę swojego flagowego oprogramowania jako usługi (SaaS). Od teraz zamiast PureCloud mamy Genesys Cloud.

Posunięcie to ma odzwierciedlać ewolucję firmy i oznaczać wprowadzenie nowoczesnego customer experience poprzez niebywały poziom personalizacji komunikacji w Genesys Cloud. To wszystko jest możliwe dzięki zupełnie innej filozofii budowy systemu obsługującego komunikację z klientami na masową skalę

– Poprzez Genesys Cloud zapewniamy Experience as Service, aby ułatwić organizacjom budowanie zaufania i lojalności klientów. Zaczyna się od pomocy klientom w poznaniu ich klientów, a nie profili lub segmentów, i prowadzeniu z empatią przez każdy związany moment. – wyjaśnił Tony Bates, dyrektor generalny Genesys. – Gdy firmy mogą zapewniać wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego klienta, osiągają poziom personalizacji, którego szukają dzisiaj konsumenci – i to właśnie jest możliwe dzięki naszemu Genesys Cloud.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę