Genesys zmienia nazwę swojego flagowego produktu na Genesys Cloud

Globalny dostawca rozwiązań contact center[2], firma Genesys zmienia markę swojego flagowego oprogramowania jako usługi (SaaS[3]). Od teraz zamiast PureCloud mamy Genesys Cloud.

Posunięcie to ma odzwierciedlać ewolucję firmy i oznaczać wprowadzenie nowoczesnego customer experience[1] poprzez niebywały poziom personalizacji komunikacji w Genesys Cloud. To wszystko jest możliwe dzięki zupełnie innej filozofii budowy systemu obsługującego komunikację z klientami na masową skalę

– Poprzez Genesys Cloud zapewniamy Experience as Service, aby ułatwić organizacjom budowanie zaufania i lojalności klientów. Zaczyna się od pomocy klientom w poznaniu ich klientów, a nie profili lub segmentów, i prowadzeniu z empatią przez każdy związany moment. – wyjaśnił Tony Bates, dyrektor generalny Genesys. – Gdy firmy mogą zapewniać wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego klienta, osiągają poziom personalizacji, którego szukają dzisiaj konsumenci – i to właśnie jest możliwe dzięki naszemu Genesys Cloud.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *