Connect with us

Polska technologia Kogifi rusza na podbój Skandynawii

TECHNOLOGIE

Polska technologia Kogifi rusza na podbój Skandynawii

Polska technologia Kogifi rusza na podbój Skandynawii

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów. 

Spółka wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój dojrzałości cyfrowej organizacji. Specjalizuje się w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel wspieranych przez technologie: AI (Artificial Intelligence), VR/AR (Virtual/Augemented Reality) i IoT (Internet of Things). Firma świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe oraz buduje dedykowane zespoły ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. Kogifi mocno koncentruje się na eksporcie swoich usług na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi Scandinavia AB rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma grudniu 2019 roku. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży healthcare. To doświadczeni eksperci znani lokalnym oraz międzynarodowym przedstawicielom branży.

Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych Klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im dedykowanych usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy. Wiedza Jonasa oraz Tobiasa na temat specyfiki funkcjonowania lokalnych rynków, jak również ich relacje są tu nieocenione – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólnym, międzynarodowym rozwojem marki Kogifi. Nasze dotychczasowe relacje pokazują, że to firma, która dzięki swojemu doświadczeniu, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze może spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim. Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE