Connect with us

14,1% wzrost LiveChat Software

TECHNOLOGIE

14,1% wzrost LiveChat Software

14,1% wzrost LiveChat Software

Skonsolidowane przychody grupy LiveChat Software w III kw. 2019/20 roku obrotowego wyniosły ok. 8,408 mln USD, wynika ze wstępnych szacunkowych danych opublikowanych 16 stycznia 2020 r.

Oznacza to wzrost o 14,1% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W 2020 r. spółka zmienił sposób raportowania. Dane dot. szacunkowych przychodów zastąpiły raporty nt. liczby klientów rozwiązania LiveChat. Spółka już wcześniej informowała, że nie jest to obecnie kluczowy KPI, co wiąże się również z rozwojem innych produktów (ChatBot, HelpDesk), jak i pracami nad zmianą modelu cenowego LiveChat.

W związku z tym, że Spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE