14,1% wzrost LiveChat Software

Skonsolidowane przychody grupy LiveChat Software w III kw. 2019/20 roku obrotowego wyniosły ok. 8,408 mln USD, wynika ze wstępnych szacunkowych danych opublikowanych 16 stycznia 2020 r.

Oznacza to wzrost o 14,1% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W 2020 r. spółka zmienił sposób raportowania. Dane dot. szacunkowych przychodów zastąpiły raporty nt. liczby klientów rozwiązania LiveChat. Spółka już wcześniej informowała, że nie jest to obecnie kluczowy KPI[2], co wiąże się również z rozwojem innych produktów (ChatBot, HelpDesk[1]), jak i pracami nad zmianą modelu cenowego LiveChat.

W związku z tym, że Spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN.

Słownik
1. HelpDesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
2. KPI. KPI (z ang. Key Performance Indicators) czyli kluczowe wskaźniki sukcesu to możliwie krótka lista miar i parametrów, która…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *