Connect with us

Rusza Wirtualna Przychodnia od PZU Zdrowie

IN-HOUSE

Rusza Wirtualna Przychodnia od PZU Zdrowie

Rusza Wirtualna Przychodnia od PZU Zdrowie

PZU Zdrowie uruchomił pierwszą w Polsce Wirtualną Przychodnię. Dzięki niej pacjenci mogą bez wychodzenia z domu zasięgnąć porady lekarza, omówić z nim wyniki badań, otrzymać skierowanie na badania albo receptę na leki. Lekarze różnych specjalizacji są dostępni całą dobę i z dowolnego miejsca przez telefon, czat albo wideoczat.

Zależy nam na tym, aby ułatwić pacjentom dostęp do lekarza. Szczególnie mieszkańcom mniejszych miejscowości, rodzicom z małymi dziećmi, osobom starszym, niepełnosprawnym czy podróżującym poza Polską, a więc wszystkim, dla których przyjście do przychodni może być utrudnione – wyjaśnia prezes PZU Zdrowie Julita  Czyżewska.

Wirtualna Przychodnia powstała także z myślą o osobach cierpiących na choroby przewlekłe, regularnie odnawiające recepty. Po konsultacji lekarskiej chorzy mogą zdalnie pobrać e-receptę na leki przyjmowane na stałe i zamówić je z dostawą do wybranej przez siebie apteki.

Jak mówi prezes Czyżewska, Wirtualna Przychodnia jest dostępna dla wszystkich pacjentów, także osób nieposiadających pakietów medycznych, a czas oczekiwania na poradę wynosi około 15 minut.

Telemedycyna to nowoczesna i jedna z najprężniej rozwijających się form opieki zdrowotnej. Mamy nadzieję, że wspierając rozwój usług telemedycznych, odciążymy także tradycyjne przychodnie – dodaje Julita Czyżewska.

Wirtualna Przychodnia jest dostępna pod adresem internetowym: https://www.pzuzdrowie.pl/wirtualna-przychodnia

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę