ChatBot z pierwszym tysiącem klientów

ChatBot, rozwiązanie z portfolio spółki LiveChat Software, ma już ponad tysiąc klientów. Wśród nich znajdują się m.in. KPMG, Kayak, UEFA, Zain, HTC, czy Philip Morris.

Przekroczenie liczby tysiąca płatnych klientów przez nasz drugi produkt, to historyczna chwila. Potwierdza się to, że nie jesteśmy już firmą jednego rozwiązania. ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Chociaż ChatBot ma niecałe dwa lata (swoją historię zaczynał pod nazwą BotEngine), to jego dynamiczny wzrost przypadł na 2019 r., w którym liczba klientów tego rozwiązania wzrosła blisko trzykrotnie.

Co ważne, ChatBot jest rozwiązaniem, które od podstaw zostało zbudowane przez wewnętrzny zespół w LiveChat Software.

– Naszą misją jest zbudowanie najlepszego, a jednocześnie najprostszego w obsłudze rozwiązania w swojej klasie. Cieszymy się z sukcesu, ale zdajemy sobie sprawę, że przed nami bardzo dużo pracy. Ciągle udoskonalamy nasz produkt i wprowadzamy nowe rozwiązania. – powiedział szef zespołu ChatBot, Dariusz Zabrzeński. ChatBot jest stale rozwijany, m.in. o kolejne integracje, czy wstępnie przygotowane scenariusze dedykowane dla poszczególnych branż. W ostatnich tygodniach wprowadzono też do oferty nowy plan abonamentowy dedykowany dla bardziej wymagających klientów klasy “enterprise”.

ChatBot to produkt, który umożliwia tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe. Ich głównym celem jest automatyzacja komunikacji firm oraz poprawa efektywności zespołów obsługi klienta poprzez rozwiązywanie powtarzalnych zapytań klientów. Wprowadzone na rynek rozwiązanie wpisuje się w przyjętą przez Spółkę strategię rozwijania oferty produktów, służących do komunikacji tekstowej z klientem. Jednocześnie odpowiada popularnemu obecnie trendowi automatyzacji komunikacji poprzez mechanizmy, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Rozwiązanie może być zintegrowane nie tylko z LiveChat, ale również m.in. z Facebook Messengerem, Slackiem, Zapier oraz serwisami opartymi na platformie WordPress. Ponadto może być po prostu osadzone na stronie internetowej jako narzędzie automatyzujące obsługę klientów.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *