Connect with us

Magdalena Macko-Gizińska członkiem zarządu ds. relacji z klientami w Nationale-Nederlanden

IN-HOUSE

Magdalena Macko-Gizińska członkiem zarządu ds. relacji z klientami w Nationale-Nederlanden

Magdalena Macko-Gizińska członkiem zarządu ds. relacji z klientami w Nationale-Nederlanden

Od stycznia 2020 roku do zarządu Nationale-Nederlanden dołączyła Magdalena Macko-Gizińska. Jako Chief Customer Officer odpowiada za planowanie oraz rozwój działań, które pomogą w budowaniu trwałych relacji z klientami. Obszar, którym zajmować się będzie jako członek zarządu, jest jednym z kluczowych filarów realizowanej strategii.

Magdalena Macko-Gizińska jest liderką i wiodącą na rynku ekspertką w dziedzinie budowania relacji z klientami. Swoje doświadczenie i umiejętności w tym obszarze zdobywała podczas kilkunastu lat pracy w branży finansowej. W ostatnim czasie związana była z ING Bankiem Śląskim, gdzie pełniła rolę Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów. Wcześniej swoją karierę rozwijała w Banku Millennium, w którym odpowiadała m.in. za jakość i standardy obsługi klienta oraz obszar operacji.   

– Magdalena jest doświadczoną menedżerką i uznaną na rynku profesjonalistką w obszarze budowania doświadczeń klienta. Jestem przekonany, że jej wiedza i zaangażowanie pomoże nam w realizacji naszych celów strategicznych. Chcemy budować trwałe i angażujące relacje z klientami oraz rozwijać naszą firmę, dlatego podjęliśmy decyzję o stworzeniu stanowiska członka zarządu ds. relacji z klientami. Bardzo cieszy nas fakt, że nasz zespół zarządzający zyskał kolejne wzmocnienie  – mówi Paweł Kacprzyk, CEO Nationale-Nederlanden.

– Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta, by wzmacniać jego relację z firmą to wielkie wyzwanie, które stoi obecnie przed markami. W tak delikatnych kwestiach, jak życie i zdrowia klienta, oprócz sprawnych i nowoczesnych procesów oraz personalizowanej, dopasowanej oferty bardzo ważna jest empatia i indywidualne podejście do każdej sprawy. Właśnie ten kierunek w ubezpieczeniach chcemy wzmacniać i rozwijać w Nationale-Nederlanden – mówi Magdalena Macko-Gizińska.

To nie jedyna zmiana w zarządzie Nationale-Nederlanden w ostatnim czasie. W grudniu do zespołu zarządzającego jako członek zarządu ds. komercyjnych została powołana Edyta Fundowicz. Zastąpiła ona Michała Hucała, który objął stanowisko CEO NN Węgry i Bułgaria. Natomiast we wrześniu ubiegłego roku do zarządu dołączył Andrzej Miron, który jako członek zarządu ds. technologii oraz CIO (Chief Information Officer) koordynuje wdrażanie nowych technologii oraz cyfrowych systemów wspierających biznes.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE