PIP uruchomił infolinie dla pracowników z Ukrainy

Państwowa Inspekcja Prasy uruchomiła infolinię dla pracowników z Ukrainy. Dzięki niej emigranci zarobkowi mogą uzyskać informacje na temat warunków zatrudnienia oraz porady w języku ukraińskim.

Державна інспекція преси запустила «гарячу лінію» для працівників з України. Завдяки цьому економічні мігранти можуть отримати інформацію про умови працевлаштування та поради українською мовою.

Porady z zakresu legalności zatrudnienia obywateli Ukrainy na terytorium RP w języku ukraińskim udzielane są:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00 pod numerem telefonu

22 391 83 60 – telefon rekomendowany dla cudzoziemców pracujących w województwach: mazowieckiego, łódzkiego, wielkopolskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i lubuskiego.

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00 pod numerem telefonu

 89 333 17 41 – telefon dla cudzoziemców z warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego,

  • od poniedziałku do środy w godzinach od 16.00 do 20.00 pod numerem telefonu

22 111 35 29 – telefon dla pracowników z Ukrainy pracujących w województwach: podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.