Connect with us

Play nadal traci

TELEKOMUNIKACJA

Play nadal traci

Play nadal traci

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport dotyczący przeniesień numerów komórkowych w IV kwartale ubiegłego roku. Najwięcej numerów utracił operator sieci Play (65 tys).

Netto najwięcej kart ZIM netto stracił P4 (65 tys. zł). Z Orange Polska odpłynęło 18 tys. numerów. T-Mobile stracił nieco ponad 8 tys. numerów. Z wielkiej czwórki tylko Plusowi udało się pozyskać klientów. I to ponad 34,1 tys. numerów.

Dodatni wynik odnotował także Premium Mobile (16,3 tys) oraz Tide Software. Spółka pozyskała 12,6 tys. numerów.  Dość dobrze przedstawiają się wyniki operatorów sieci kablowych: Vectra pozyskała 4,1 tys. numerów w telefonii mobilnej, Inea 1,9 tys, multimedia 3,4 tys. Klientów pozyskał także YPC – 1,4 tys oraz operator platformy Canal+ – spółka ITI Neovision 3,8 tys kart SIM.

W przypadku telefonii stacjonarnej operatorów zmieniło 111,6 tys. klientów. Najwięcej numerów stracił t-Mobile (10,8 tys.) i Ecatel (8,6 tys). Najwięcej klientów zyskał Enter T&T (11,6 tys.) oraz sieć Toya (5,4 tys). Netii udało się pozyskać 2,6 tys. numerów.

Największe straty w numeracji odnotowała firma P4 – operator sieci Play. W ubiegłym kwartale było to ponad 65 tys. numerów. W III kwartale 2019 roku Play stracił o 2 tys. numerów mniej.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE