Connect with us

Comarch ponownie operatorem contact center Zielonej Linii

SYSTEMY CC

Comarch ponownie operatorem contact center Zielonej Linii

Comarch ponownie operatorem contact center Zielonej Linii

Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy (Zielona Linia) ponownie udzieliła zamówienia konsorcjum firm należących do grupy Comarch. Konsorcjum było jedynym podmiotem, które złożyło swoją ofertę na utrzymanie, wsparcie oraz rozwój systemu contact center Zielonej Linii i Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) w 2020 roku.

Całkowita wartość zamówienia wynosi 2,47 mln zł. Kryterium wyboru oferty była cena oraz dostępność miesięczna systemu (60/40). Choć w przypadku jednej oferty – trudno mówić o dokonaniu wyboru.

Spółki Comarch Polska i Comarch mają utrzymać i wspierać działanie systemu teleinformatycznego dla Zielonej Linii i ECAM, dostarczyć usługi telekomunikacyjne sieci stacjonarnej i mobilnej dla ZL i ECAM oraz dostarczyć i świadczyć sługi transmisji danych między serwerowniami Ministerstwa Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej a OK OHP w Białymstoku.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę