Connect with us

Nowy projekt Poczty Polskiej. Rozwija własne biuro podróży

IN-HOUSE

Nowy projekt Poczty Polskiej. Rozwija własne biuro podróży

Nowy projekt Poczty Polskiej. Rozwija własne biuro podróży

Poczta Polska poszukuje doradców klienta, którzy odpowiedzialni będą za sprzedaż i obsługę klienta w tajemniczym projekcie turystycznym. Pracownicy poszukiwani są w Warszawie, Łodzi i Poznaniu, Krakowie i na Śląsku.

Związki zawodowe działające w ramach Poczty Polskiej ostro skrytykowały pomysł, bo choć spółka ma całkiem pokaźne własne zaplecze turystyczne, to przypomina ono swym wyposażeniem, raczej skromne lokale urządzone w stylu lat osiemdziesiątych, a nawet siedemdziesiątych.

Spółka dysponuje kilkudziesięcioma pokojami gościnnymi na terenie kraju. Ich standard – jak zauważą związkowcy, daleko odbiega od współczesnych standardów nawet hostelowych. A do tego niezbyt atrakcyjna cena, która raczej bliska jest noclegowi w sieciowym hotelu, niż hostelu. Najprawdopodobniej będzie to jednak pośrednictwo w sprzedaży oraz organizacja własnych ofert turystycznych w oparciu o bazę noclegową innych operatorów. Być może jest to próba zbadania nowego rynku. Tak czy inaczej Poczta Polska planuje niemal identyczne posunięcie, jak swego czasu sklepy sieci Lidl.

Zakres obowiązków nowych pracowników przypomina jednak zakresy obowiązków pracowników biur pośredniczących w sprzedaży biletów i produktów z oferty wycieczek:

  • profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów turystycznych
  • realizacja ustalonych planów sprzedażowych
  • aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej
  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
  • rezerwacja usług turystycznych w systemach rezerwacyjnych touroperatorów

Próbowaliśmy dowiedzieć się nieco więcej na temat prowadzonego projektu. Niestety nie otrzymaliśmy z biura prasowego do dnia dzisiejszego odpowiedzi.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę