Connect with us

Neon zamiast Bixby Samsunga to zapowiedź Artificial Human

AUTOMATYZACJA

Neon zamiast Bixby Samsunga to zapowiedź Artificial Human

Neon zamiast Bixby Samsunga to zapowiedź Artificial Human

Samsung zapowiada start inteligentnej platformy Neon. Ma być „sztucznym człowiekiem”, dużo bardziej sprawniejszym niż Bixby. Nowe rozwiązanie ma pozwalać na bardziej naturalny kontakt pomiędzy użytkownikiem a platformą.

Prezentację Neona przewidziano na 6-10 styczeń podczas targów CES 2020 w Las Vegas.

Obecnie Samsung w produkowanych przez siebie urządzeniach oferuje dostęp do inteligentnego asystenta Bixby, z którego można korzystać globalnie od połowy 2017 r. Teraz koreański koncern zapowiedział platformę o nazwie Neon, która ma stanowić nowe otwarcie w obszarze sztucznej inteligencji w segmencie konsumenckim. Ma to być zupełnym novum w zakresie AI konsumenckiej.

Niestety jeszcze nie w języku polskim. Na początek Samsung chce obsługiwać komunikację w języku angielskim, chińskim i hiszpańskim.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE