Connect with us

W Katowicach startuje Srebrny Telefon

OBSŁUGA KLIENTA

W Katowicach startuje Srebrny Telefon

Seniorzy z Katowic od 2 stycznia 2020 roku będą mogli skorzystać z miejskiej infolinii – „Srebrny Telefon”. Przygotował go Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

Seniorzy pod numerem telefonu 32 251 69 00 będą mogli uzyskać informacje na temat wsparcia finansowego dla seniorów, pomocy niepieniężnej oraz usług opiekuńczych. Infolinia będzie także przyjmowała zgłoszenia do programu Złota Rączka dla Seniorów, który ma wystartować w lutym 2020 roku.

Konsultanci infolinii „Srebrny Telefon” udzielać będą także informacji na temat projektów społecznych realizowanych na rzecz osób starszych na terenie miasta.

Infolinia działać będzie w dniu powszednie w godzinach 9:00 – 15:00. Dodatkowo seniorzy mogą skorzystać z pomocy pracowników w punktach MOPS-u oraz pod adresem e-mail senior@mops.katowice.pl.

W innych miastach też działają infolinie dla seniorów

Podobne infolinie działają w kilku miastach w Polsce. W Warszawie podobny telefon działa od 2014 roku. W Częstochowie infolinię uruchomiono w 2016 roku.

Telefon Zaufania jest szczególnie adresowany do osób starszych, samotnych, potrzebujących wsparcia psychologicznego. Ma przeciwdziałać izolacji społecznej osób starszych, a jednocześnie pełnić funkcję informacyjną i doradczą. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zdołamy być wszędzie z naszymi placówkami, ale dzięki Twojej pomocy wszędzie możemy dotrzeć z Telefonem Zaufania dla osób starszych. – mówi Joanna Mielczarek, Dyrektor Stowarzyszeni „mali bracia Ubogich”, które prowadzi infolinię dla Seniorów.

– Seniorzy zwracali naszą uwagę, że nie wszyscy posługują się biegle internetem, więc czasem dotarcie do niektórych informacji adresowanych właśnie dla starszych mieszkańców naszego miasta zajmowało im sporo czasu – mówi prezydent Ostrowa Wielkopolskiego Beata Klimek. – Teraz mogą wszelkie informacje uzyskać w bardziej tradycyjny sposób, bo z wykorzystaniem rozmowy telefonicznej. Mam nadzieję, że ten sposób ułatwi dostęp do informacji i jeszcze więcej seniorów będzie korzystać z oferty senioralnej naszego miasta.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE