Lexus z najlepszą jakością obsługi klienta w UK

Nagrodę Best Customer Service dla Lexusa przyznał brytyjski Carbuyer, zajmujący się ocenianiem samochodów, a także doradztwem zakupowym. Jak podkreślili przedstawiciele serwisu „klienci doceniają Lexusa zarówno za najwyższy poziom obsługi podczas zakupu auta, jak i potem”.

Redakcja serwisu Carbuyer podkreśliła ponadto, że wcześniej w tym roku aż trzy samochody Lexusa znalazły się na liście Top 10 Best Cars to Own, stworzonej w ramach badania Driver Power 2019 i wskazującej auta, które najlepiej posiadać w Wielkiej Brytanii. Drugie miejsce zajął sedan Lexus IS, na piątej lokacie znalazł się SUV RX, a w najlepszej dziesiątce zmieściła się także limuzyna GS, której przypadło dziewiąte miejsce. Łącznie w tegorocznej odsłonie badania Driver Power Lexus wygrał albo znalazł się na czołowych miejscach w sześciu z dziewięciu kategorii stworzonych dla marek motoryzacyjnych, zdecydowanie wyprzedzając w ten sposób innych producentów.

Lexus od początku przykładał dużą wagę do wsparcia po sprzedaży samochodu. Kiedy na samym początku istnienia firmy z powodu usterek światła stopu i tempomatu odebrano od klientów partię 8 tysięcy egzemplarzy modelu LS 400, auta powróciły bezpośrednio do ich domów z usuniętymi problemami, pełnym bakiem i prezentem dla właściciela.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.