Connect with us

Tauron z infolinią rekrutacyjną

IN-HOUSE

Tauron z infolinią rekrutacyjną

Spółka energetyczna Tauron uruchomiła infolinię rekrutacyjną. Jej głównym celem jest informowanie potencjalnych kandydatów o wolnych stanowiskach i procedurze rekrutacyjnej w grupie Tauron. Rekrutacja na stanowiska specjalistyczne wyższego szczebla oraz managerskie odbywać się ma wg. dotychczasowego sposobu. Infolinia skupi  się więc na rekrutacji pracowników fizycznych.

– Współczesny rynek pracy sprawia, że pracodawcy muszą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom kandydatów. TAURON to nowoczesny koncern energetyczny, który wciąż szuka pracowników, zarówno handlowców, jak i zawodowych energetyków – mówi Daniel Gryt, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w TAURON Polska Energia. – Podejmujemy wielotorowe działania, by zachować ciągłość kompetencji. Dzięki uruchomionej infolinii jesteśmy bliżej potencjalnych kandydatów do pracy i mamy z nimi bezpośredni kontakt – dodaje Daniel Gryt.

Tauron zatrudnia blisko 25 tys. pracowników, a wobec prognozowanej przez spółkę ponad 5 tysięcznej luce pokoleniowej w najbliższych latach – zarówno w kopalniach, elektrowniach i dystrybucji chwyta się wielu metod pozyskiwania chętnych do pracy kandydatów. Grupa Tauron pozyskuje więc pracowników z rynku, starając się maksymalnie uprościć ścieżkę kontaktu z pracodawcą i proces rekrutacji.

Infolinię o numerze 146 146 146, która czynna jest w dni robocze od 8 do 18 obsługuje trzech konsultantów. Można tam uzyskać informacje o wolnych miejscach pracy np. dla osób z kwalifikacjami elektromontera, pracownika elektrowni, górnika czy księgowego, oraz poznać szczegóły procesu rekrutacyjnego i telefonicznie, bez wcześniejszego składania cv, zaaplikować na wybrane stanowisko. Konsultanci nie udzielają jednak informacji o praktykach i stażach oraz o wewnętrznych rekrutacjach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE