Connect with us

Getin Bank z najlepszą obsługą klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi

IN-HOUSE

Getin Bank z najlepszą obsługą klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi

Zakończyła się trzecia fala badania w ramach projektu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal Moje Bankowanie. Tym razem pod lupę wzięto jakość obsługi klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi. Zdecydowanym liderem okazał się Getin Bank, a eksperci docenili m.in. profesjonalne przygotowanie doradców i pomysł na rozmowę o oczekiwaniach klienta. 

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu Moje Bankowanie odwiedzili po raz kolejny 150 placówek 15 banków. Sprawdzali tym razem w jaki sposób banki obsługują klientów zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. Skupiono się głównie na doświadczeniach wyniesionych po wizycie w placówce. Ocenie podlegały również pierwsze wrażenie i przyjazność doradców, pomysł na rozmowę o potrzebach klienta oraz umiejętność przedstawienia oferty produktowej. W tej fali badania Getin Bank uplasował się na pozycji lidera, a do kolejnego etapu konkursu przeszło aż 9 placówek banku.

– W Getin Banku przywiązujemy dużą wagę do szkolenia doradców w zakresie oferty produktowej oraz komunikacji z klientem. Ćwiczymy różne scenariusze, które mają pomóc w odpowiadaniu na najbardziej zróżnicowane potrzeby klientów odwiedzających nasze placówki. Wyniki, które osiągamy w kolejnych falach badań „Instytucji Roku” potwierdzają, że to wszystko co robimy przynosi świetne rezultaty, a nasze starania są regularnie doceniane – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

Całość projektu zakończy czwarta tura badań, po której w I kwartale 2020 r. ogłoszeni zostaną zwycięzcy rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”.

Getin Bank systematycznie usprawnia wszelkie kanały kontaktu klientów z bankiem. Prowadzone są regularne i szczegółowe badania z zakresu jakości obsługi i kompetencji pracowników. Pomimo rosnącej popularności kanałów zdalnych, bank nie zapomina o kontakcie bezpośrednim i stawia na wielokanałowość obsługi.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE