Connect with us

Usługa DaaS firmy Avaya dostępna w Polsce

TECHNOLOGIE

Usługa DaaS firmy Avaya dostępna w Polsce

Firma Avaya poinformowała, że najnowsza usługa Device as a Service (DaaS) jest dostępna dla klientów w Polsce. W ramach DaaS przedsiębiorstwa mogą kupować produkty i rozwiązania firmy Avaya w elastycznym modelu miesięcznej subskrypcji zamiast ponoszenia wysokich nakładów początkowych.

Z przyjemnością informujemy o dostępności oferty Device as a Service dla naszych polskich klientów.  — powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska. – Dzięki tej usłudze, a także niedawno wprowadzonym ofertom subskrypcji Avaya IX oraz usług OneCloud, klienci mogą teraz zaliczyć koszty oprogramowania, jak i urządzeń firmy Avaya do kosztów operacyjnych.

Usługa Avaya DaaS jest dostępna dla telefonów IP Avaya IX, oferty Avaya Vantage, wybranych telefonów konferencyjnych Avaya IX — w tym dla niedawno wprowadzonego telefonu konferencyjnego Avaya IX Conference Phone B199 — oraz nagradzanego urządzenia Avaya IX Collaboration Unit. Urządzenia Avaya IX są niezależne od platformy, więc mogą być wdrożone zarówno na w ramach rozwiązań komunikacjnych firmy Avaya, jak i innych firm. Klienci mogą wybrać umowę na rok, trzy lub pięć lat, a w przypadku dłuższego okresu umowy miesięczne koszty są niższe.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE