InPost z botem do obsługi klienta

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Firma InPost wprowadziła opcję obsługi klienta na platformie Asystenta Google. Od dzisiaj klienci operatora popularnych Paczkomatów będą mogli porozmawiać za pośrednictwem CzatBot[1] Mat-a w swoim telefonie. Wystarczy powiedzieć – „porozmawiaj z InPost”.

W ramach usługi Asystenta Google będzie można zadać pytanie o stats przesyłki lub wskazanie najbliższego Paczkomatu lub uzyskanie telefonu do kuriera. Ten sam bot dostępny jest również w wersji tekstowej w Messengerze, wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami.

Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach, itp. Jesteśmy doskonale przygotowani na szczyt świąteczny – zarówno dzięki rozbudowanej infrastrukturze, ułatwieniom technologicznym, takimi jak otwieranie Paczkomatu aplikacją – bez potrzeby dotykania ekranu maszyny, a także dodatkowym Punktom Obsługi Paczek – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

ChatBot Mat ma pomóc klientowi zlokalizować paczkę na przykład gdy wybrany przez niego Paczkomat jest przepełniony lub uszkodzony, a także gdy nie odebrano przesyłki w Paczkomacie w ciągu 48 godzin. Przesyłka nie powróci wtedy do oddalonego o wiele kilometrów oddziału InPost, lecz do Punktu Odbioru Paczek (POP), skąd będzie można ją odebrać. Całość działa zarówno na Androidzie jak i na iOS.

Słownik
1. CzatBot. chatboty to programy komputerowe, które symulują ludzką rozmowę i mogą być wykorzystywane w procesie obsługi klienta, marketingu i…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *