Connect with us

Avaya współpracuje z IBM

AUTOMATYZACJA

Avaya współpracuje z IBM

Firmy Avaya i IBM ogłosiły porozumienie o współpracy, w ramach którego firma spółki rozszerzą swoją ofertę chmury prywatnej poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja. Porozumienie pozwoli klientom firmy na korzystanie z wydajnych, globalnych centrów danych IBM. Dodatkowo firma będzie mogła korzystać z interfejsów API IBM Watson, aby przyspieszyć podejmowanie decyzji i poprawić doświadczenie klientów.

Współczesne przedsiębiorstwa muszą zapewniać swoim klientom najwyższej jakości rozwiązania, które wpierają obsługę, poprawiają wydajność funkcjonowania oraz przekładają się na lepsze wyniki finansowe– powiedział Chris McGugan, wiceprezes ds. rozwiązań i technologii w Avaya. – Wspólne rozwiązanie zaprezentowane przez Avaya i IBM obejmuje najlepsze w swojej klasie oprogramowanie i infrastrukturę Avaya w połączeniu z wiodącą pozycją IBM w zakresie chmury hybrydowej, doradztwa i usług wdrożeniowych. Jestem niezwykle zadowolony z nawiązania tej strategicznej współpracy.

Nasi klienci zaczynają stosować chmury hybrydowe, aby unowocześnić działalność i zwiększyć innowacyjność przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa – powiedział Denis Kennelly, kierownik ds. integracji chmurowej w IBM. – Poprzez naszą współpracę, zmierzającą do zintegrowania chmury hybrydowej, możemy poprawić wydajność i bezpieczeństwo klientów, a jednocześnie przyspieszyć dostęp do usług o wyższej wartości, które pozwolą firmie Avaya wyróżnić się wśród konkurencji i zwiększyć lojalność klientów.

Rozpoczynając kolejny etap swojej drogi w chmurze, firmy takie jak Avaya muszą płynnie i bezpiecznie połączyć dane i pracę w środowiskach lokalnych i chmurowych dostarczanych przez różnych sprzedawców. IBM jest wiodącym dostawcą chmury hybrydowej klasy enterprise,
a ostatnie przejęcie przez IBM firmy Red Hat pomoże zwiększyć innowacyjność przedsiębiorstw.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top