Avaya współpracuje z IBM

Firmy Avaya i IBM ogłosiły porozumienie o współpracy, w ramach którego firma spółki rozszerzą swoją ofertę chmury prywatnej poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja. Porozumienie pozwoli klientom firmy na korzystanie z wydajnych, globalnych centrów danych IBM. Dodatkowo firma będzie mogła korzystać z interfejsów API IBM Watson, aby przyspieszyć podejmowanie decyzji i poprawić doświadczenie klientów.

Współczesne przedsiębiorstwa muszą zapewniać swoim klientom najwyższej jakości rozwiązania, które wpierają obsługę, poprawiają wydajność funkcjonowania oraz przekładają się na lepsze wyniki finansowe– powiedział Chris McGugan, wiceprezes ds. rozwiązań i technologii w Avaya. – Wspólne rozwiązanie zaprezentowane przez Avaya i IBM obejmuje najlepsze w swojej klasie oprogramowanie i infrastrukturę Avaya w połączeniu z wiodącą pozycją IBM w zakresie chmury hybrydowej, doradztwa i usług wdrożeniowych. Jestem niezwykle zadowolony z nawiązania tej strategicznej współpracy.

Nasi klienci zaczynają stosować chmury hybrydowe, aby unowocześnić działalność i zwiększyć innowacyjność przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa – powiedział Denis Kennelly, kierownik ds. integracji chmurowej w IBM. – Poprzez naszą współpracę, zmierzającą do zintegrowania chmury hybrydowej, możemy poprawić wydajność i bezpieczeństwo klientów, a jednocześnie przyspieszyć dostęp do usług o wyższej wartości, które pozwolą firmie Avaya wyróżnić się wśród konkurencji i zwiększyć lojalność klientów.

Rozpoczynając kolejny etap swojej drogi w chmurze, firmy takie jak Avaya muszą płynnie i bezpiecznie połączyć dane i pracę w środowiskach lokalnych i chmurowych dostarczanych przez różnych sprzedawców. IBM jest wiodącym dostawcą chmury hybrydowej klasy enterprise,
a ostatnie przejęcie przez IBM firmy Red Hat pomoże zwiększyć innowacyjność przedsiębiorstw.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

System Unified Factory PRO dostępny w ofercie Netia S.A.

Unified Factory zakończyło wdrożenie swojego rozwiązania UF Easy w ramach umowy o współpracę z firmą Netia. Właśnie rozpoczęła współpracę przy UF PRO. A to oznacza, że Netia może już prowadzać UF PRO do swojej oferty i zaproponować rozwiązania spółki Unified Factory swoim obecnym i przyszłym klientom.
więcej

Benchmark Dimension Data – rośnie znaczenie CX i automatyzacji

Rośnie znaczenie Customer Experience, które sprawia, że doświadczenia klientów contact center będą coraz bardziej proaktywne, spersonalizowane i pozytywne. Wszystko dzięki wykorzystywaniu funkcji wbudowanych w systemy contact center. Dokładnie takie wnioski nasuwają się po lekturze raportu “Global Contact Center Benchmarking Report” przygotowanego przez firmę Dimension Data.
więcej

Grupa PGE uruchomiła czatbota – sprzedając energię z dodatkami przez Facebooka i Messengera

Grupa PGE, jako pierwsza firma z branży energetycznej uruchomiła narzędzie do komunikacji z klientami na portalu społecznościowym Facebook. Chatbot - bo o nim mowa - umożliwi użytkownikom Messengera, komunikatora zintegrowanego z Facebookiem, dobranie najkorzystniejszej i w pełni dopasowanej do swoich potrzeb oferty na sprzedaż energii i dodatkowych usług.