Connect with us

Voyager biurowy… od Poly

SPRZĘT

Voyager biurowy… od Poly

Współczesne, nowoczesne biura obsługi klienta nie przypominają tych, w których konsultant był przywiązany do jednego stanowiska pracy. O ile jeszcze kilka lat temu nie pozwalaliśmy telemarketerom na prowadzenie rozmów z klientami krążąc wokół krzeseł call center – dzisiaj, w dobie mobilności pracy – nie tyle powinniśmy, co musimy zachęcać ich do tego typu zachowania.

Firma Plantronics (“Poly” – poprzednio Plantronics i Polycom) wprowadziła do swojej oferty nowe zestawy słuchawkowe: Voyager 4200 i Voyager 5200 Office Series. Modele zostały zaprojektowane z myślą o mobilnych pracownikach biurowych. Dzięki dużej liczbie dostępnych konfiguracji oraz współpracy z szeroką gamą urządzeń i aplikacji słuchawki mogą być dopasowane do każdego stylu pracy w biurze.

Voyager 4200 i Voyager 5200 Office Series będą dostępne w wersji wyposażonej w specjalny przycisk Microsoft Teams, który pozwala na bezpośredni dostęp do aplikacji. Dzięki temu planowanie spotkań, nawiązywanie połączeń i sprawdzanie kalendarza staje się jeszcze łatwiejsze. Urządzenia obsługują także dźwiękowe i wizualne powiadomienia wysyłane przez aplikację. Zestawy Voyager Office Series są również kompatybilne z innymi aplikacjami do komunikacji, jak np. Zoom.

Praca w biurach typu open office wymaga określonej elastyczności i mobilności — powiedziała Tamara Lane, director of product marketing w Poly. – Hałas biur o otwartej przestrzeni zmusza pracowników do dzwonienia z salek konferencyjnych lub korytarzy i sprawia problemy przy umawianiu spotkań. W każdej z tych sytuacji urządzenia  Voyager Office Series sprawdzą się idealnie, zapewniając wysoką jakość połączeń w różnych warunkach.

Mobilność w biurze dzięki łączności z wieloma urządzeniami

Słuchawki Poly Voyager 4200 i Voyager 5200 Office Series można podłączyć do zarówno do  telefonu stacjonarnego jedno- i dwu-kierunkowego, komórkowego, jak i do komputerów z systemami Windows oraz macOS. Dzięki swojej uniwersalności urządzenia stanowią idealne rozwiązanie dla instytucji wdrażających rozwiązania z zakresu komunikacji zunifikowanej (UC).

Wbudowana obsługa Amazon Alexa i Tile

Zestawy słuchawkowe Voyager 4200 i 5200 Series wspierają obsługę asystenta Amazon Alexa i aplikacji Tile. Użytkownik może za pomocą jednego przycisku zadać pytanie Aleksie, bez konieczności przerywania innych czynności. Zintegrowana funkcja Tile w połączeniu z aplikacją na telefonie ułatwia odnalezienie zestawu, gdziekolwiek go zostawiono.

Mnogość konfiguracji

Voyager 4200 Office Series to nauszne słuchawki, występujące w wersjach stereo (dwuusznej) i mono (jednousznej). Voyager 5200 Office Series to elegancki i dyskretny jednouszny zestaw słuchawkowy, przeznaczony dla osób pracujących zarówno w biurze, jak i poza nim.

– W 2018 roku przychody ze sprzedaży zaawansowanych bezprzewodowych słuchawek Bluetooth wykorzystywanych w jednolitej komunikacji wzrosły aż o 56 proc. Jednocześnie segment ten ma największy potencjał wzrostu na rynku profesjonalnych zestawów słuchawkowych — powiedział Alaa Saayed, Information and Communications Technology Industry Director oraz partner w firmie analitycznej Frost and Sullivan. – Poly konsekwentnie optymalizuje proces projektowania swoich rozwiązań pod kątem mobilności w biurze i elastyczności w kwestii wykorzystywania platform i aplikacji. Dzięki temu może zaoferować jak najszerszą gamę produktów wykorzystujących łączność Bluetooth

Zdalne zarządzanie urządzeniami

Zespoły IT mogą zintegrować słuchawki z aplikacją Plantronics Manager Pro (sprzedawaną oddzielnie). Oprogramowanie umożliwia zbieranie danych o wykorzystaniu urządzeń, dzięki czemu ułatwia zarządzanie zasobami, regularne aktualizacje oraz dbanie o zgodność ich zastosowania z polityką bezpieczeństwa firmy. (Uwaga: Plantronics Manager Pro nie jest obsługiwane przez modele współpracujące wyłącznie z telefonami biurkowymi.)

Voyager 4200 UC Series
Voyager 5200 Office Two-Way (w konfiguracji komputer i telefon biurkowy VVX450)

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE