Connect with us

Transcom wprowadza w Polsce możliwość pracy zdalnej dla pracowników

OUTSOURCING

Transcom wprowadza w Polsce możliwość pracy zdalnej dla pracowników

Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, wprowadził możliwość pracy zdalnej dla pracowników ze swoich polskich oddziałów. Home office w ostatnich latach stał się już światowym trendem, a możliwość wykonywania swoich obowiązków zawodowych w dowolnym miejscu i czasie jest przez pracowników doceniana za dużą wygodę i elastyczność.

Firma Transcom rozpoczęła testowanie modelu home office w maju bieżącego roku. Globalna marka postanowiła powierzyć początkowo zdalnym pracownikom jeden projekt z branży modowej, który dotyczył obsługi klientów francuskojęzycznych. Po ponad pół roku testowania takiego modelu pracy Transcom zamierza rozwijać możliwość pracy zdalnej i wprowadzać home office także dla innych projektów.

– Mój zespół realizujący projekt modowy był pierwszą grupą pracowników Transcom, którzy otrzymali możliwość pracy zdalnej. Po kilku miesiącach testowania takiego modelu pracy możemy stwierdzić, że dobrze sprawdził się w naszej firmie. Pracownicy realizujący projekt mają bardzo dobre wyniki, są samodzielni i efektywni. Z naszej perspektywy plusem jest to, że możemy rekrutować osoby z całego kraju, a nie tylko z miast, w których posiadamy swoje oddziały. Pracownicy z kolei doceniają możliwość samorealizacji zgodnie z zasadą work-life balance – komentuje Katarzyna Wojdyło, Menedżer Projektu Modowego w Transcom.

W oddziałach Transcom na całym świecie forma pracy zdalnej jest systematycznie wdrażana, np. w Stanach Zjednoczonych w ramach home office pracuje już 800 pracowników firmy. Od teraz będzie to możliwe także w polskim oddziale.

– Wprowadzenie pracy zdalnej w naszej firmie oceniam jako bardzo dobry ruch. Dzięki temu pracownicy zyskują więcej wygody i elastyczności, nie tracą czasu na dojazd do pracy, a swoje obowiązki mogą realizować z dowolnego miejsca. Osoby, które wykonują zadania zdalnie doceniają, że mają u nas taką możliwość, zauważamy ich zaangażowanie, świetne wyniki oraz lojalność. W przyszłości chcielibyśmy, aby coraz więcej pracowników miało możliwość pracy z domu. Uważamy takie rozwiązanie za skuteczny oraz ‘zdrowy’ model współpracy – dodaje Jakub Kuśmierczyk, Transcom Team Leader.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE