Connect with us

Łukasz Gębski nowym prezesem Teleperformance Polska

OUTSOURCING

Łukasz Gębski nowym prezesem Teleperformance Polska

Z początkiem listopada 2019 do zespołu zarządzającego Teleperformance Polska dołączył Łukasz Gębski. Nowy Prezes ma poważne plany związane z dalszym rozwojem oraz ze wzmocnieniem pozycji rynkowej Teleperformance jako lidera branży outsourcingowej w Polsce.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Teleperformance Polska Łukasz Gębski pracował przez 5 lat jako Country Manager & CEO w Armatis-lc Polska. W tym czasie odniósł ze swoim zespołem szereg sukcesów, zwiększając liczbę zatrudnionych ze 120 do ponad 1000 konsultantów, przeprowadził akwizycję i konsolidację z Datacontact, a w sferze handlowej pozyskał biznes od tak znanych marek ja np.: Ryanair, Wizzair, BNP Paribas Bank Polska, Alior Bank, Axel Sprinegr Niemcy, ZooPLUS.

Łukasz Gębski zaczynał swoją karierę zawodową w konsultingu. W 1994 roku rozpoczął pracę w Citibank Poland (jako Dyrektor Departamentu M&A), a 10 lat później dołączył do Grupy BNP Paribas jako Członek Zarządu Cetelem Bank Polska SA –  odpowiedzialny za rozwój biznesu i produktów. W latach 2009-2013 Łukasz Gębski współpracował z liderami sektora FinTech – m.in. Vivusem oraz Creamfinance.

Łukasz Gębski jest doktorem nauk ekonomicznych i aktywnym wykładowcą w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej, gdzie pracuje jako adiunkt w Instytucie Bankowości prowadząc wykłady z Fuzji i przejęć kapitałowych oraz Międzynarodowych finansów przedsiębiorstw.

– Grupa Teleperformance to światowy lider branży consumer experience i jestem dumny z tego, że mam okazję tu pracować. Tak silna pozycja to efekt połączenia wielu elementów, takich jak kompetencje całego zespołu, otwartość na inwestycje w innowacyjne technologiczne, elastyczność proponowanych rozwiązań i profesjonalna obsługa wielokanałowych biznesów naszych klientów. – powiedział Łukasz Gębski Prezes Teleperformance Polska – Przez ostatnie lata Teleperformance Polska dynamicznie się rozwijało zdobywając zaufanie i uznanie wielu międzynarodowych marek. Chciałbym abyśmy utrzymali dotychczasowe tempo wzrostu i zwiększając naszą aktywność i rozpoznawalność na rynku lokalnym. Naszą specjalnością pozostanie wielojęzyczna obsługa procesów omnichannel’owych. Źródła naszych wspólnych sukcesów biznesowych upatruję w profesjonalizmie i motywacji wszystkich współpracowników. Sam przywiązuję ogromną wagę do pracy zespołowej i dobrej atmosfery, gdyż wtedy możemy osiągać znacznie więcej. Nasza struktura będzie ewoluowała w taki sposób, aby zapewnić podstawy do dalszej ekspansji oraz dawać wszystkim szanse na rozwój i realizację własnych ambicji zawodowych – dodał Gębski.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE