Connect with us

Nanovo z nową generacją stanowisk paperless

SPRZĘT

Nanovo z nową generacją stanowisk paperless

Nanovo, jeden z liderów rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeniach handlowo-usługowych, wprowadza rozwiązanie usprawniające i “cyfryzujące” proces podpisywania dokumentów w punktach obsługi klienta. Nanovo Work Station (NWS) jest równocześnie zaawansowanym narzędziem do kontekstowej, cyfrowej komunikacji z klientem w miejscu obsługi.

Codziennie w punktach sprzedaży i obsługi klienta mają miejsce setki tysięcy spotkań, podczas których przekazywane są informacje sprzedażowe, marketingowe oraz potwierdzane są różne dokumenty. Większość tego typu placówek nadal obwieszona jest papierowymi plakatami, a klienci i konsultanci muszą przerzucać setki drukowanych kartek, aby sfinalizować umowy lub potwierdzić konkretne działania. Naturalnym jest, że klient w takich warunkach nie ma wrażenia, że organizacja, która oferuje mu produkt czy usługę jest nowoczesna i w pełni korzysta z nowych technologii.

– Komunikacja i procesy, których podstawą jest papier na pewno nie kojarzą się z ekologią oraz często są mało efektywne. Analizując trendy, otwartość konsumentów oraz firm, postanowiliśmy zaoferować rynkowi wyjątkowe rozwiązanie. Work Station to najbardziej zaawansowane stanowisko na rynku w kategorii retail paperless. Z jednej strony pozwala “cyfryzować” proces obsługi klienta wprowadzając elektroniczny podpis, a z drugiej strony otwiera szerokie możliwości do budowy angażującej, cyfrowej komunikacji. Dariusz Sobczak, CCO i współzałożyciel Nanovo

Nowe doświadczenie w punkcie usługowo-handlowym

Work Station to rozwiązanie zaprojektowane i zbudowane zupełnie od początku przez zespół Nanovo. Zaawansowane od strony oprogramowania i niezwykle elastyczne w warstwie sprzętowej. Pozwala połączyć w jednym rozwiązaniu trzy istotne elementy obsługi klientów w fizycznych lokalizacjach – bezpośrednią i kontekstową komunikację z klientem, proces podpisywania dokumentów oraz ocenę satysfakcji klientów. Z poziomu jednego urządzenia (stacji roboczej) można dowiedzieć się więcej na temat oferowanych produktów i usług, zawrzeć umowę za pomocą podpisu elektronicznego oraz podzielić się swoją opinią na temat produktu, usługi lub obsługi.

To idealne połączenie, dzięki któremu firmy mogą skierować do klientów odwiedzających ich placówki spersonalizowaną i opartą na konkretnym kontekście komunikację, usprawnić proces podpisywania umów, zaoszczędzać ilość zużywanego papieru, optymalizować logistykę obiegu dokumentów i ich archiwizacji, podnieść efektywność pracowników. Pozyskiwanie w czasie rzeczywistym cennych opinii związanych trwale z konkretnym procesem obsługi, doradcą, ofertą jest dziś również niezmiernie wartościowe.

– To połączenie jakiego dotychczas nie było. Budując Work Station w centrum uwagi był końcowy użytkownik, który odwiedza placówki doradcze lub handlowo-usługowe. W rolach głównych postawiliśmy funkcjonalność, płynność i łatwość obsługi oraz możliwość integracji.Dariusz Sobczak, CCO i współzałożyciel Nanovo

Nowoczesne rozwiązanie komunikacji z klientem

Nowy produkt oferowany przez Nanovo ma szerokie zastosowanie. Naturalnymi, głównymi odbiorcami są sieci bankowe, ubezpieczeniowe, telekomunikacja, energetyka czy motoryzacja. Możemy mówić jednak o wszystkich tych sektorach, w których w fizycznych placówkach zawiera się umowy i obsługuje klientów.

– Nanovo Work Station w zależności od wersji będzie dostępne jako rozwiązanie stacjonarne lub mobilne. Od strony sprzętowej to rozwiązanie tabletowe połączone z dedykowanym rysikiem. NWS może być też zintegrowane z cyfrowym, centralnym kanałem komunikacji w placówce i wzmacniać cyfrowe doświadczenie. Mobilni konsultanci i sprzedawcy będą mieli możliwość używania Nanovo Work Station także poza punktem stacjonarnym dopasowując się do miejsc spotkań dogodnych dla ich klientów. Jakub Głuszkiewicz, CTO i współzałożyciel Nanovo

Rozwiązanie Work Station bazuje na oprogramowaniu SIGNIO będącym autorskim systemem Nanovo. Firma oferuje również pakiety usług dodatkowych m.in opracowanie dedykowanych content planów, dopasowanego do charakteru miejsca UX / UI, integrację oraz wsparcie w administracji systemu. Nanovo zapewnia także usługi serwisu i utrzymania związane z użytkowaniem rozwiązania Work Station.

Nowy produkt Nanovo będzie oferowany w dedykowanym, elastycznym modelu licencyjnym. Firmy zainteresowane wdrożeniem rozwiązania mogą przed realizacją szerszej współpracy testować urządzenie w trakcie okresu próbnego. Produkt jest dostępny wyłącznie w Nanovo.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top