Connect with us

Nowy wymiar placówek bankowych z urządzeniami DN Series od Diebold Nixdorf

SPRZĘT

Nowy wymiar placówek bankowych z urządzeniami DN Series od Diebold Nixdorf

Klienci Santander Bank Polska jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z samoobsługowych urządzeń najnowszej generacji Diebold Nixdorf. Bankomaty z zamkniętym obiegiem gotówki z rodziny DN Series działają już między innymi w pierwszym w naszym kraju oddziale banku w formacie Work/Café.

Diebold Nixdorf wprowadził do oferty w połowie roku serię DN Series. Jest to rodzina urządzeń samoobsługowych zaprojektowanych ze świadomością kierunku i tempa zmian zachodzących na rynku. Debiut w Polsce nastąpił po udanym programie pilotażowym prowadzonym w 13 krajach. Nowa seria bankomatów z oprogramowaniem umożliwiającym nowoczesną, spersonalizowaną obsługę wpisuje się idealnie w filozofię Diebold Nixdorf nakierowaną na budowanie cyfrowej bliskości z klientem.

Nasza propozycja urządzeń samoobsługowych z DN Series idealnie wpasowała się w koncepcję nowego formatu wielofunkcyjnej placówki Santander Bank Polska. Nowoczesny, intuicyjny design z przejrzystym interfejsem, wygodny ekran dotykowy, wysoka jakość wykonania — to tylko niektóre zalety tych maszyn. Po raz kolejny wspólnie z Santander Bank Polska proponujemy jakościową zmianę w obsłudze klienta na coraz bardziej wymagającym rynku i wspieramy procesy transformacji oddziałów instytucji finansowych. Tomasz Rokita, odpowiadający w Diebold Nixdorf za sektor bankowy

Diebold Nixdorf dba o to, by zmiany technologiczne oraz cyfryzacyjne przekładały się na pozytywne wrażenia klienta w styczności ze światem finansowym. W Polsce od kilku lat bankowym partnerem Diebold Nixdorf w poszukiwaniu i testowaniu najnowszych rozwiązań jest Santander Bank Polska.

We wrześniu Santander Bank Polska uruchomił w Warszawie, przy ul. Złotej 44, pierwszy w Polsce oddział banku w nowym formacie Work/Café. Wpisuje się on w trendy, jakie obserwujemy nad Wisłą. Jest to połączenie placówki bankowej, kawiarni i przestrzeni coworkingowej.

– Popracować w Work/Café czy napić się kawy może każdy, nie trzeba być klientem Santander Bank Polska. Dodatkowo klienci Santander Bank Polska mogą zarezerwować sale na prezentację lub spotkanie. Poza nowymi funkcjami, Work/Café jest także nowoczesną placówką bankową, w której można załatwić sprawy finansowe rozmawiając z doradcą, albo korzystając z samoobsługowej strefy.Work/Café Santander w Warszawie jest pierwszym tego typu miejscem w Polsce, ale format został już sprawdzony w innych krajach Grupy Santander, gdzie cieszy się dużym zainteresowaniem. Odwiedzają je setki osób, aby załatwić sprawy związane z finansami, a przy okazji popracować i napić się kawy. Zależy nam, aby placówka wyróżniała się także, jeśli chodzi o wyposażenie w nowoczesne urządzenia, dlatego znajdują się tam maszyny DN Series. Marlena Piszczan–Gromada, odpowiedzialna za project Work/Café w Santander Bank Polska

Jak do tej pory z nowego typu urządzeń, w ramach pilotażu, korzystać mogą klienci banku w wybranych oddziałach w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Siedlcach i Szczecinie.

Tworząc nową linię DN Series, bazowaliśmy na doświadczeniach zbieranych przez ostatnie lata i wykorzystaliśmy autorskie rozwiązania technologiczne Diebold Nixdorf. W efekcie oddajemy w ręce klientów z sektora bankowego produkt, który poza nowym designem, pozwala na obniżenie całościowych kosztów użytkowania (tzw. Total Cost of Ownership). Będzie to miało wpływ na efektywność kosztową w perspektywie kilku lat. Istotnym parametrem są także niewielkie rozmiary urządzeń przy jednoczesnej dużej ich pojemności, jeżeli chodzi o ilość przechowywanych banknotów. Maszyny DN Series oraz oprogramowanie Vynamic spełniają też wszystkie aktualne wymagania w zakresie bezpieczeństwa, oraz regulacji organizacji płatniczych. Tomasz Rokita, odpowiadający w Diebold Nixdorf za sektor bankowy

Zanim modele z DN Series pojawiły się na naszym rynku, zyskały już uznanie na arenie międzynarodowej. Potwierdzeniem świetnego wczucia się przez Diebold Nixdorf w oczekiwania klienta detalicznego jest prestiżowa nagroda Red Dot: Product Design 2019, przyznana za model ATM 200. Oferuje najnowszą technologię i najbardziej kompaktowe rozwiązanie w wydawałoby się, trudnym do dalszego unowocześnienia procesie wydawania gotówki i jej recyklingu. Red Dot Award przyznawana za Product Design jest jednym z najbardziej szanowanych i największych na świecie konkursów dla projektantów. Seria DN 200 wyróżniała się, spośród pozostałych 5 500 produktów zgłoszonych w konkursie, ze względu na wyjątkowy design i komfort użytkowania.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top