Connect with us

Call centr Orange w nowej siedzibie w Radomiu

IN-HOUSE

Call centr Orange w nowej siedzibie w Radomiu

Orange Polska otwiera w Eko Park Radom nową siedzibę, w której znajdzie się najnowocześniejsze call center tej firmy w Polsce. Pracownicy radomskiego call center miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange. Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex – innowacyjnej usługi komórkowej w aplikacji.

Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.

Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni zaaranżowanej w nowoczesną, otwartą przestrzeń biurową z salami konferencyjnymi i miejscami do pracy cichej. Znajdą się tam także jest pokój  relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne. W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, które  wpływają na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.

W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.

Orange Polska rozwija swoją działalność w Radomiu. Jeszcze w tym roku planowane jest  zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.

Wykorzystywane dotąd przez Orange  budynki  w Radomiu  (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top