Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

SCV

Pojedyncze spojrzenie na klienta to indywidualne, całościowe rozumienie jednego klienta, które jest określane na podstawie danych dostępnych dla danej organizacji. SCV bierze pod uwagę wszystkie dostępne dane, obejmujące lojalność klienta, konkretne punkty kontaktu z klientem oraz zaangażowanie w serwisach społecznościowych (jako niewyczerpujące przykłady).

Często różne kanały są obsługiwane przez różne działy w firmie, dlatego SCV łączy wszystkie dostępne dane, aby stworzyć jasny, jednolity obraz klienta.

Automotywacja, czyli jak obudzić w sobie lwa

O tym, że motywacja jest ważna – wie każdy. O tym, że każdy z nas ma w sobie głęboko ukryte olbrzymie pokłady motywacji wewnętrznej, nazywanej często automotywacją.

Automotywacja sprowadza się do motywowania samego siebie. Jest to swego rodzaju pobudzanie samego siebie do podejmowania określonego działania. Aby mówić o motywacji należy zapoznać się z istotą samej motywacji.

Motywacja odnosi się do sfery psychicznej człowieka ma charakter wewnętrzny, atrybutowy, stanowi proces regulacji, który pełni funkcję sterowania czynnościami tak, aby prowadziły do osiągnięcia określonego wyniku, celu.

Z. Jasiński, 2005, str. 249

Główne myśli motywacji:

  • Ukierunkowanie wysiłku na cel,
  • Wzbudzenie energii w sobie lub w innych,
  • Trwanie w wykonywaniu zadania dopóki nie zostanie ona zakończone.

No dobre, ale jak ją wydobyć? Jak sprawić, by przychodziła automatycznie i czym różni się ona od wyznaczania sobie celów? O tym w dzisiejszym odcinku podcastu K2.

Część I:

Część II:

P.S. Trener trójboju, o którym mówi Karol Bartkowski to Louise Simmons 🙂

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: Podsumowanie roku 2018

Rok 2018 to nie tylko rok RODO, jak wskazuje wielu przedstawicieli branży customer care i contact center. Dlatego postanowiliśmy się przyjrzeć co takiego wydarzyło się na tym rynku w minionych 12 miesiącach. Patrzymy na sprzedaż i obsługę klienta. Będzie ciekawie :)
Czytaj więcej
1

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.
Czytaj więcej

K2 Podcast: Motywacja, czyli wstęp do tematu…

Jak motywować skutecznie - takie pytanie zadają sobie ciągle managerowie sprzedaży, obsługi klienta i jeszcze setek innych działów, gdzie człowiek i jego praca odgrywa ważną rolę. W dzisiejszym odcinku zastanawiamy się nad tym czym jest motywacja, jak się zmienia w zależności od wieku i celów oraz wreszcie czym jest nowa piramida potrzeb.