Connect with us

Automotywacja, czyli jak obudzić w sobie lwa

PODCAST

Automotywacja, czyli jak obudzić w sobie lwa

O tym, że motywacja jest ważna – wie każdy. O tym, że każdy z nas ma w sobie głęboko ukryte olbrzymie pokłady motywacji wewnętrznej, nazywanej często automotywacją.

Automotywacja sprowadza się do motywowania samego siebie. Jest to swego rodzaju pobudzanie samego siebie do podejmowania określonego działania. Aby mówić o motywacji należy zapoznać się z istotą samej motywacji.

Motywacja odnosi się do sfery psychicznej człowieka ma charakter wewnętrzny, atrybutowy, stanowi proces regulacji, który pełni funkcję sterowania czynnościami tak, aby prowadziły do osiągnięcia określonego wyniku, celu.

Z. Jasiński, 2005, str. 249

Główne myśli motywacji:

  • Ukierunkowanie wysiłku na cel,
  • Wzbudzenie energii w sobie lub w innych,
  • Trwanie w wykonywaniu zadania dopóki nie zostanie ona zakończone.

No dobre, ale jak ją wydobyć? Jak sprawić, by przychodziła automatycznie i czym różni się ona od wyznaczania sobie celów? O tym w dzisiejszym odcinku podcastu K2.

Część I:

Część II:

P.S. Trener trójboju, o którym mówi Karol Bartkowski to Louise Simmons 🙂

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE