Connect with us

Ewa Czarnecka nowym prezesem Voice Contact Center

OUTSOURCING

Ewa Czarnecka nowym prezesem Voice Contact Center

Zmiana w zarządzie Voice Contact Center. Na stanowisko prezesa została powołana Ewa Czarnecka, dotychczasowa członek zarządu i dyrektor operacyjna. Nowa prezes chce w jeszcze większym stopniu skupić się na specjalizacji w obszarze customer experience.

Z dniem 1 października 2019 r. Ewa Czarnecka została powołana na stanowisko prezesa Zarządu spółki Voice Contact Center. Wcześniej była członkiem zarządu oraz dyrektorem operacyjnym. Po zmianie nadal będzie odpowiadać za operacje realizowane przez firmę. Członkiem zarządu pozostaje Ewa Depta, która jednocześnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży. Obie managerki blisko współpracują od 2015 r., a od 2017 r. zasiadają w zarządzie firmy.

Dotychczasowy prezes Zarządu, Konrad Rochalski, podjął decyzję o rezygnacji z pełnionej funkcji w związku z koniecznością pełnego zaangażowania w spółce ArchiDoc, gdzie jest prezesem Zarządu, a która w ostatnim okresie rozwija się bardzo dynamicznie.

Zmiana w zarządzie nie wpłynie na strategię spółki. Voice Contact Center stawia na stabilny wzrost i budowę wartości głównie poprzez wzrost organiczny oraz rozwój usług opartych o nowe technologie.

Chcemy by Voice Contact Center było dostawcą pierwszego wyboru w segmencie customer experience rozumianym jako rozwiązania dla sprzedaży i obsługi klienta. Naszym celem jest pogłębienie specjalizacji w tym obszarze i dalszy rozwój biznesu w oparciu o kompleksowe projekty. Chcemy także skupić się na rozwoju naszej oferty o nowe technologie i dedykowane rozwiązania dla eCommerce. W ten sposób nie tylko wykorzystujemy naszą pozycję eksperta i efekt skali związany z pracą dla wielu klientów, ale także zapewniamy wartość dodaną w oparciu o dostęp do kompetencji i technologii całej grupy kapitałowej. Już teraz Voice Contact Center jest liderem w outsourcingu obsługi klienta w Polsce – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Voice Contact Center.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top