Connect with us

K2 Podcast: Jak nie dać trudnemu klientowi wejść na swoją głowę?

PODCAST

K2 Podcast: Jak nie dać trudnemu klientowi wejść na swoją głowę?

Podobno „trudny” klient w krawacie jest mniej awanturujący się. To niesprawdzone zdanie wypowiedziane przez grającą pomoc kuchenną aktorkę w filmie „Miś”. Zastanówmy się – czy tak rzeczywiście jest? A jeśli jest (lub nie jest) – to czy możemy coś z tym zrobić?

Trudny klient dla każdego z nas jest kimś innym. Jedni uważają, że jego arogancja, oporność na zrozumienie problemu i bezczelność – inni, że zadają trudne pytania i oczekują szybkiej odpowiedzi. Jak sobie z nimi radzić? Cóż, nie ma recepty idealnej. Ale zawsze możemy zbliżyć się do chwili, gdy trudny klient stanie się klientem lojalnym.

Ale obsługa trudnego klienta to przede wszystkim wielkie obciążenie psychiczne konsultantów. To także okazja do tego, aby doskonalić swoje umiejętności komunikacji w trudnych sytuacjach. I o tym rozmawiamy w kolejnym odcinku K2 Podcastu, na który serdecznie zapraszamy.

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top