Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

K2 Podcast: Jak nie dać trudnemu klientowi wejść na swoją głowę?

Podobno “trudny” klient w krawacie jest mniej awanturujący się. To niesprawdzone zdanie wypowiedziane przez grającą pomoc kuchenną aktorkę w filmie „Miś”. Zastanówmy się – czy tak rzeczywiście jest? A jeśli jest (lub nie jest) – to czy możemy coś z tym zrobić?

Trudny klient dla każdego z nas jest kimś innym. Jedni uważają, że jego arogancja, oporność na zrozumienie problemu i bezczelność – inni, że zadają trudne pytania i oczekują szybkiej odpowiedzi. Jak sobie z nimi radzić? Cóż, nie ma recepty idealnej. Ale zawsze możemy zbliżyć się do chwili, gdy trudny klient stanie się klientem lojalnym.

Ale obsługa trudnego klienta to przede wszystkim wielkie obciążenie psychiczne konsultantów. To także okazja do tego, aby doskonalić swoje umiejętności komunikacji w trudnych sytuacjach. I o tym rozmawiamy w kolejnym odcinku K2 Podcastu, na który serdecznie zapraszamy.

Część I:

Część II:

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej
1

K2 Podcast: Jak zostać managerem z głową?

Moment, w którym zostaje się managerem, na długo zapada w pamięci. Czasem rzecz jasna trudno jest wskazać ten moment, w którym stajemy się pełniącym obowiązki. Ale zasadniczo to moment, którym uściskamy dłoń szefa wręczającego nam aneks do umowy. Czasem trafiamy do organizacji już na krzesło managera i mamy pod sobą zespół. Ale taka sytuacja ma miejsce wówczas, gdy my sami mamy już jakieś doświadczenie w zarządzaniu.
Czytaj więcej

K2 Podcast: Dlaczego telemarketing to wstydliwy temat?

O tym, że w niektórych kręgach wstydzimy się przyznawać, że pracujemy w call center nawet nikogo nie dziwi. Narzekamy na oszukujących tele-naciągaczy, krzyczymy na nich, wyzywamy... Mamy o nich niemal wyłącznie negatywne skojarzenia. Chociaż przy "mamy" powinniśmy raczej powiedzieć - "ci, którzy nie pracowali w call center".
Czytaj więcej

Millenialsi – pokolenie iPodów i Ikei – którym zarządza się inaczej…

Dzisiaj porozmawiamy o tej części z nas - Polaków, którzy już w 2025 roku będą stanowić 75% wszystkich osób pracujących. Którzy chętniej napiszą wiadomość, niż zadzwonią czy porozmawiają twarzą w twarz. A jednocześnie u managerów cenią sobie autentyczność i nie wybaczają bufonady. O kim dzisiaj? O millenialsach, czyli o osobach urodzonych po 1980 – 83, ale przed rokiem 2000.
Czytaj więcej

K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie - od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz - to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem. Social Selling więc będzie w głównej mierze Twoja eksperckość, twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek social sellingu! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.