Connect with us

Avaya przyspiesza transformację do chmury

SYSTEMY CC

Avaya przyspiesza transformację do chmury

Firma Avaya Holdings Corp., będąca globalnym liderem w dziedzinie rozwiązań usprawniających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z RingCentral Inc., czołowym globalnym dostawcą chmurowych rozwiązań korporacyjnych. Dzięki wyłącznej współpracy pomiędzy firmami Avaya wprowadzi na rynek Avaya Cloud Office by RingCentral (Avaya Cloud Office lub ACO) — nowe globalne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji w formie usługi (UCaaS).

Avaya Cloud Office rozszerzy ofertę firmy  Avaya o pełny pakiet rozwiązań UC, CC, UCaaS i CCaaS dla globalnej bazy klientów, która obejmuje ponad 120 000 klientów, ponad 100 mln linii UC oraz 5 mln użytkowników Contact Center w ponad 180 krajach.

Wspólne inwestycje firm Avaya i RingCentral oraz ich zaangażowanie we wprowadzenie Avaya Cloud Office na rynek, to dla naszych klientów i partnerów wyjątkowa okazja do przyspieszenia migracji do chmury w ekonomiczny sposób — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Uważamy, że współpraca pomiędzy naszymi firmami będzie stanowić przełom, rozszerzając zasięg rynkowy firmy Avaya i przynosząc duże korzyści obu przedsiębiorstwom.

ACO łączy w sobie czołową platformę UCaaS firmy RingCentral z technologiami i usługami firmy Avaya, dzięki czemu wyróżnia się spośród ofert UCaaS.  Avaya planuje wprowadzić ACO na rynek w pierwszym kwartale 2020 r.

W ramach tej strategicznej współpracy wykorzystano atuty firm Avaya i RingCentral, aby stworzyć rozwiązanie, które wyróżnia się na rynku — powiedział Vlad Shmunis, założyciel, prezes i dyrektor generalny RingCentral. Bardzo się cieszymy z udostępnienia naszej czołowej platformy UCaaS globalnej bazie ponad 100 mln użytkowników i ponad 4700 partnerów firmy Avaya. Nasze wspólne działania zwiększą możliwości długoterminowego wzrostu obu firm.

Chirico dodał: Strategiczne działania, które wykonujemy w wyniku naszego kompleksowego przeglądu, tworzą nowe możliwości wzrostu, zwiększenia korzyści dla naszych akcjonariuszy oraz zmniejszenia zadłużenia. Mając przed sobą jasną drogę rozwoju, będziemy dalej inwestować w technologie i innowacje, aby nadal dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania naszym klientom i partnerom.

Termin transakcji i zatwierdzenia

Transakcja ma zostać sfinalizowana w czwartym kwartale 2019 r. i jest uzależniona od spełnienia zwyczajowych warunków końcowych i uzyskania zgód organów regulacyjnych. Transakcja nie wymaga zatwierdzenia przez akcjonariuszy firmy Avaya i RingCentral. Zarządy obu firmy jednomyślnie zatwierdziły transakcję.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top