Avaya przyspiesza transformację do chmury

Firma Avaya Holdings Corp., będąca globalnym liderem w dziedzinie rozwiązań usprawniających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z RingCentral Inc., czołowym globalnym dostawcą chmurowych rozwiązań korporacyjnych. Dzięki wyłącznej współpracy pomiędzy firmami Avaya wprowadzi na rynek Avaya Cloud Office by RingCentral (Avaya Cloud Office lub ACO) — nowe globalne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji w formie usługi (UCaaS[2]).

Avaya Cloud Office rozszerzy ofertę firmy  Avaya o pełny pakiet rozwiązań UC[3], CC, UCaaS i CCaaS dla globalnej bazy klientów, która obejmuje ponad 120 000 klientów, ponad 100 mln linii UC oraz 5 mln użytkowników Contact Center[1] w ponad 180 krajach.

Wspólne inwestycje firm Avaya i RingCentral oraz ich zaangażowanie we wprowadzenie Avaya Cloud Office na rynek, to dla naszych klientów i partnerów wyjątkowa okazja do przyspieszenia migracji do chmury w ekonomiczny sposób — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Uważamy, że współpraca pomiędzy naszymi firmami będzie stanowić przełom, rozszerzając zasięg rynkowy firmy Avaya i przynosząc duże korzyści obu przedsiębiorstwom.

ACO łączy w sobie czołową platformę UCaaS firmy RingCentral z technologiami i usługami firmy Avaya, dzięki czemu wyróżnia się spośród ofert UCaaS.  Avaya planuje wprowadzić ACO na rynek w pierwszym kwartale 2020 r.

W ramach tej strategicznej współpracy wykorzystano atuty firm Avaya i RingCentral, aby stworzyć rozwiązanie, które wyróżnia się na rynku — powiedział Vlad Shmunis, założyciel, prezes i dyrektor generalny RingCentral. Bardzo się cieszymy z udostępnienia naszej czołowej platformy UCaaS globalnej bazie ponad 100 mln użytkowników i ponad 4700 partnerów firmy Avaya. Nasze wspólne działania zwiększą możliwości długoterminowego wzrostu obu firm.

REKLAMA

Chirico dodał: Strategiczne działania, które wykonujemy w wyniku naszego kompleksowego przeglądu, tworzą nowe możliwości wzrostu, zwiększenia korzyści dla naszych akcjonariuszy oraz zmniejszenia zadłużenia. Mając przed sobą jasną drogę rozwoju, będziemy dalej inwestować w technologie i innowacje, aby nadal dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania naszym klientom i partnerom.

Termin transakcji i zatwierdzenia

Transakcja ma zostać sfinalizowana w czwartym kwartale 2019 r. i jest uzależniona od spełnienia zwyczajowych warunków końcowych i uzyskania zgód organów regulacyjnych. Transakcja nie wymaga zatwierdzenia przez akcjonariuszy firmy Avaya i RingCentral. Zarządy obu firmy jednomyślnie zatwierdziły transakcję.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. UCaaS. (inaczej) Unified Communications as a Service) to model dostarczania usług z zakresu komunikacji, który umożliwia użytkownikom korzystanie z…
3. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *