Connect with us

Altar na Customer Contact Week Europe

AKTUALNOŚCI

Altar na Customer Contact Week Europe

W Amsterdamie trwa właśnie Customer Contact Week Europe. To jeden z większych europejskich eventów dla branży customer care obok targów w Berlinie oraz Londynie. Tegoroczną edycję odwiedziło około 400 osób.

Swoje narzędzia wspierające obsługę klienta zaprezentowało 40 wystawców, a warsztaty i prezentacje poprowadziło aż 80 prelegentów. W tym roku połączono formę targową z konferencyjną. Z naszych rodzimych dostawców, podczas eventu w Amsterdamie swój system AI Contact Center promowała spółka Altar.

Konferencja i oferta wystawców potwierdzają mocne trendy w obsłudze klienta – mówi Krzysztof Guzikowski, Head of sales w spółce Altar. – Uczestnicy odwiedzający CCW poszukują rozwiązań komplementarnych, wykraczających poza zakres funkcjonalny tradycyjnych systemów contact center. Wszyscy stawiają na usprawnienie procesów, aby realizować zadania szybciej i taniej. Od automatyzacji,  ale tej przemyślanej, nie ma już odwrotu. Oczywiście, wiele z pytań dotyczyło wykorzystania sztucznej inteligencji, możliwości, jakie stwarza. Prezentowaliśmy też naszą nową funkcjonalność – Altar Co-Browsing, która w znacznym stopniu usprawnia obsługę klienta online.  

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top