Altar na Customer Contact Week Europe

W Amsterdamie trwa właśnie Customer Contact Week Europe. To jeden z większych europejskich eventów dla branży customer care obok targów w Berlinie oraz Londynie. Tegoroczną edycję odwiedziło około 400 osób.

Swoje narzędzia wspierające obsługę klienta zaprezentowało 40 wystawców, a warsztaty i prezentacje poprowadziło aż 80 prelegentów. W tym roku połączono formę targową z konferencyjną. Z naszych rodzimych dostawców, podczas eventu w Amsterdamie swój system AI Contact Center[1] promowała spółka Altar.

Konferencja i oferta wystawców potwierdzają mocne trendy w obsłudze klienta – mówi Krzysztof Guzikowski, Head of sales w spółce Altar. – Uczestnicy odwiedzający CCW poszukują rozwiązań komplementarnych, wykraczających poza zakres funkcjonalny tradycyjnych systemów contact center[1]. Wszyscy stawiają na usprawnienie procesów, aby realizować zadania szybciej i taniej. Od automatyzacji,  ale tej przemyślanej, nie ma już odwrotu. Oczywiście, wiele z pytań dotyczyło wykorzystania sztucznej inteligencji, możliwości, jakie stwarza. Prezentowaliśmy też naszą nową funkcjonalność – Altar Co-Browsing, która w znacznym stopniu usprawnia obsługę klienta online.  

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts