Connect with us

25 najważniejszych osób w branży customer care w Polsce – edycja 2019

AKTUALNOŚCI

25 najważniejszych osób w branży customer care w Polsce – edycja 2019

Publikowana przez nas co roku lista 25 najbardziej wpływowych / najważniejszych osób w branży contact center uważana jest przez sporą grupę czytelników jako swoisty wyznacznik wypływu tych ekspertów i praktyków na branżę. Ale jest to także – zdaniem innych – wyróżnienie za dotychczasową działalność. My, z całą pewnością traktujemy ją jako swoiste uhonorowanie osób, które mają wpływ na rozwój całej branży w mijającym powoli roku. I choć jest ona subiektywna, to uchodzi od lat za tą, która warta jest uwagi.

Pracę nad listą zawsze rozpoczynamy od głębokiego przyjrzenia się różnym postaciom z naszego środowiska, którzy według nas, mają największy wpływ na postrzeganie i rozwój tego segmentu gospodarki. Budowie listy zawsze towarzyszy długa i żywiołowa dyskusja w redakcji. Bo musimy wybrać 25 reprezentantów z grupy ponad 100 propozycji spływających od osób z nami współpracujących. I oto tegoroczny rezultat rozmów i pracy naszego zespołu.

Dostawcy technologii:

1. Bartnikowski Marek – Thulium
2. Chmielewski Artur – Avaya Polska
3. Cichacz Waldemar – Altar
4. Gawrysiak Małgorzata – Genesys
5. Góra Michał – Alfavox
6. Grabski Grzegorz – Systell
7. Wójcicki Dawid – Voicetel Communications

Dostawcy usług:

8. Bogdanov Iwona – Idea CC
9. Glapa Wojciech – Arteria
10. Jankowiak Janusz – Majorel
11. Kapacki Artur – Telmon
12. Kapralski Marcin – CCIG
13. Korczak Michał – Telbridge
14. Krawczyk- Strawińska Kamila – EMCC
15. Kućmierowski Sylwester – CCMS
16. Pluciński Adam – Circinus Training Center
17. Rochalski Konrad – Voice CC/OEX
18. Wasiak Robert – Wolters Kluwer Polska
19. Zając Krzysztof – Orange Polska
20. Zawadzki Konrad – Biuro Poznań Kontakt

Media i organizacje branżowe:

21. Bancerz Karol – CCNEWS.pl
22. Buś Maciej – Customer Fixe
23. Przybył Anna – Szef Sprzedaży / Explanator
24. Sosnowski Marcin – Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
25. Zarańska-Skarżyńska Urszula – Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

W tym roku odstąpiliśmy od publikowania biogramów osób z uwagi na ich często szybkie dezaktualizowanie się.

Listę osób z poprzednich lat znajdziecie tutaj: 2018, 2017, 2016

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top