Systell z nagrodą za integrację telefonii

Systell z nagrodą od Kontela za najciekawszą integrację telefonii IP z systemem call center.

Systell został nagrodzony przez firmę Kontel – importera i dystrybutora rozwiązań telekomunikacyjnych: telefonów konferencyjnych, telefonów IP i analogowych oraz słuchawek nagłownych – nagrodą za najciekawszą integrację telefonii IP z systemem call center. Wręczenie nagrody odbyło się podczas wrześniowego Kontel Partner Summit – dorocznej konferencji zorganizowanej przez firmę dla swoich sub-dystrybutorów, partnerów i klientów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.