Connect with us

Joanna Gasek pokieruje Customer Service w Wonga Polska

IN-HOUSE

Joanna Gasek pokieruje Customer Service w Wonga Polska

Z początkiem października do zespołu Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek. Zarządza zespołem Customer Service, odpowiada za rozwój działu oraz implementację narzędzi wspomagających obsługę klienta.

Joanna Gasek ma blisko 20-letnie doświadczenie w kierowaniu działami obsługi klienta, jakości i szkoleń. Wdrażała nowe systemy motywacyjne dla pracowników i tworzyła procesy utrzymania klienta w Idea Money oraz T-Mobile Polska. Wcześniej odpowiadała za jakość i szkolenia w kontekście działań operacyjnych contact center. Posiada certyfikat audytora ISO 9001:2000.

Praca w Wonga to dla mnie ekscytujące wyzwanie, mało która firma na rynku przykłada tak dużą wagę do profesjonalnego kontaktu ze swoimi klientami. Nasz zespół musi wyróżniać się nie tylko kompetencją w rozwiązywaniu problemów, ale także wykazywać empatię i rozumieć  potrzeby ludzi, którzy nam zaufali. Cieszę się także, że firma wykorzystuje najlepsze rozwiązania technologiczne, które wspierają realizację tych zadań – mówi Joanna Gasek, nowa szefowa Customer Service w Wonga Polska.

Wsparcie w zarządzaniu kontaktami i zintegrowaną obsługę w wielu kanałach zapewnia w Wondze system Altar Contact Center. Technologia pomaga pracownikom zapewnić unikalny poziom obsługi, a korzystanie z usług firmy jest dla klientów proste, szybkie i całkowicie zdalne.    

Joanna Gasek nadzoruje procesy operacyjne obsługi klienta oraz odpowiada za ich optymalizację i podnoszenie kompetencji zespołu.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top