Connect with us

PiS uruchamia „call center”

AKTUALNOŚCI

PiS uruchamia „call center”

PiS uruchamia „call center”. Będzie dzwoniło do wyborców i zachęcało do oddania głosu. O nowej inicjatywie poinformowała była premier Beata Szydło, obecnie eurodeputowana.

Wybory parlamentarne nigdy nie cieszyły się wielką estymą. Frekwencja rzadko przekraczała 50%. Wyjątkiem były pierwsze wybory w 1989 roku, gdzie frekwencja w I turze wyniosła 62,7%. W ostatnich wyborach parlamentarnych w 2015 zagłosowało 50,92% uprawnionych do głosowania.

Szydło poinformowała, że partia będzie walczyła o wyższą frekwencję i dlatego pomysł „call center”. Ile osób będzie telefonowało, jaka będzie struktura call center i skąd będą dzwonić przedstawiciele partii – nie powiedziała. Jednak podczas konferencji prasowej grupa 11 telemarketerów – wolontariuszy wykonywało połączenia z telefonów komórkowych.

Podobne działania PiS prowadził podczas kampanii do Europarlamentu.

źródło: pis.org.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top