Connect with us

K2 Podcast: Jak wykorzystać Tik Tok w branży customer care?

PODCAST

K2 Podcast: Jak wykorzystać Tik Tok w branży customer care?

O aplikacji mobilnej Tik Tok zapewne już coś słyszeliście. Jest ona miksem YouTuba z Instagramem, ale z o wiele bardziej rozbudowanymi funkcjami edycji wideo. Zastanawiacie się do czego służy? Głównie do zabawy, ale jest w tym wszystkim drugie dno…

Tik Tok to najogólniej ujmując aplikacja mobilna nastawiona na tworzenie i udostępnianie krótkich materiałów wideo. Powstała w chińskiej firmie ByteDance we wrześniu 2016 roku. W 2017 roku ByteDance przejęło Musical.ly zmieniając nazwę na Tik Tok właśnie.

Aplikacja jest dostępna już w 75 językach i 150 krajach. Po dwóch latach miała już ponad pół miliarda użytkowników i zaliczana jest do grona aplikacji z najszybciej rosnącą rzeszą użytkowników.

Aplikacja pozwala na nagranie krótkich (maksymalnie 15 sekundowych) form wideo pod dowolny utwór muzyczny. Taki klip można dowolnie modyfikować za pomocą narzędzi dostępnych w aplikacji. W odróżnieniu jednak od tzw. Snapa, nagrania wideo nie znikają po 24 godzinach od opublikowania.

TikTok to globalna społeczność wideo. Ułatwiamy oglądanie niesamowitych krótkich filmików. Możesz też tworzyć własne filmy, nagrywając te zabawne i niezapomniane chwile, aby podzielić się nimi ze światem. Urozmaicaj swoje filmy dzięki naszym filtrom efektów specjalnych, zabawnym naklejkom i wielu innym funkcjom. Życie biegnie szybko, więc niech każda sekunda się liczy. – czytamy w opisie aplikacji w Google Play.

Jak naprawdę to wygląda i czy istnieje biznesowe wykorzystanie aplikacji? O tym rozmawiają Karol Bancerz i Karol Bartkowski w kolejnym odcinku K2 Podcastu. W programie oczywiście padnie informacja jak wykorzystać aplikację w rekrutacji pracowników do call center. Zapraszamy do słuchania!

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top