Connect with us

K2 Podcast: Jak nie zabić millenialsa?

PODCAST

K2 Podcast: Jak nie zabić millenialsa?

Millenialsi – mówi się i pisze o ich niebywałym przystosowaniu do zmieniającego się otoczenia biznesowo-zawodowego. To rodzi czasem frustrację w szefach, którzy nie potrafią się z nimi komunikować. I dzisiaj właśnie w K2 Podcast postanowiliśmy na temat komunikacji z millenialsami porozmawiać.

Jak się z nimi komunikować, by osiągnąć cele jak i nie zrazić do siebie? Oto kilka wskazówek przygotowanych przez prowadzących podcast: Karola Bartkowskiego i Karola Bancerza.

  1. Określaj cele i mów o nich
  2. Przekazuj decyzyjność zlecając „projekty”
  3. Wspieraj, nie krytykuj, pokazuj i motywuj
  4. Zadbaj o należyty feedback
  5. Staraj się chwalić millenialsa za nawet drobne rzeczy
  6. Zadbaj o nagrody. Traktuj to jak inwestycję
  7. Grywalizuj, nie wprowadzaj rutyny
  8. Nie kłam. Bądź szczery. Millenialsi to docenią
  9. Wyjaśniaj. Szczerość i tłumaczenie powodów dla których coś należy zrobić buduje zaufanie i lojalność wśród millenialsów
  10. Zostań „dyrektorem szczęścia” – dbaj nieustannie o dobrą atmosferę pracy

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top