Call Center Poland dla Tauronu

Call Center[1] Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej. Umowa zostanie zawarta na okres 3 lata.

Call Center Poland przez 3 najbliższe lata zajmie się obsługą zewnętrznej infolinii sprzedażowej Tauronu. W ramach umowy będzie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące, korespondencję e-mail.

Do zadań firmy należeć będzie też obsługa połączeń i czynności back office[2] związanych z wykorzystaniem systemów takich jak m.in. wideoczat, czat, system obiegu dokumentów.

Tauron szacuje, że liczba połączeń przychodzących miesięcznie wyniesie ok. 1 000 godzin. Umowę zawarto na 3 lata. Wartość kontraktu opiewa na blisko 4,47 mln zł netto (bez Vat).

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

IT wizytówką usług biznesowych w Bydgoszczy

Według raportu ABSL „Usługi biznesowe w Bydgoszczy” miasto to znajduje się dziś w gronie najważniejszych lokalizacji inwestycji z sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce. W Bydgoszczy funkcjonuje obecnie 41 centrów usług dla biznesu, które dają zatrudnienie 9,5 tys. osób. Dominuje sektor IT.