Call Center Poland dla Tauronu

Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej. Umowa zostanie zawarta na okres 3 lata.

Call Center Poland przez 3 najbliższe lata zajmie się obsługą zewnętrznej infolinii sprzedażowej Tauronu. W ramach umowy będzie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące, korespondencję e-mail.

Do zadań firmy należeć będzie też obsługa połączeń i czynności back office związanych z wykorzystaniem systemów takich jak m.in. wideoczat, czat, system obiegu dokumentów.

Tauron szacuje, że liczba połączeń przychodzących miesięcznie wyniesie ok. 1 000 godzin. Umowę zawarto na 3 lata. Wartość kontraktu opiewa na blisko 4,47 mln zł netto (bez Vat).

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

OEX ma środki na dalszy rozwój i przejęcia

Ponad 18,7 mln zł udało się pozyskać OEX (właściciel m.in. Voice Contact Center) w ostatniej emisji akcji. Spółka pozyskane w ten sposób środki chce przeznaczyć na inwestycje w segmenty e-biznes, back-office i obsługę klienta. Firma chce rozwijać się organicznie, ale nie wyklucza przejęć.