Connect with us

K2 Podcast: 7 mitów o cold callingu

PODCAST

K2 Podcast: 7 mitów o cold callingu

W ubiegłym tygodniu K2 podcast poświęciliśmy tematowi mitów związanych z telemarketingiem. Tym razem prowadzący podcast postanowili na ruszt wrzucić mity cold callingu.

Po wnikliwej burzy mózgów wybrano 7 mitów, które w dzisiejszym programie omawiają. Jeśli nadal uważacie, że cold calling to przeżytek – koniecznie posłuchajcie programu. O 15-ej, gdy zapewne będziecie już myśleć o wyjściu do domu – kolejna część 🙂

Część 1:

Część 2:

Koniecznie przeczytaj poniższe artykuły:

Posłuchaj także odcinków podcastu na temat cold callingu:

O prowadzących program:

KAROL BANCERZ – Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Na co dzień prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

KAROL BARTKOWSKI – Uznany ekspert od Social Sellingu czyli projektowania procesów sprzedażowych w Social Mediach z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie. Specjalista od Cold Callingu B2B. Autor i realizator dziesiątek webinarów oraz szkoleń online. Autor artykułów w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach. Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. Puls Biznesu, Brian Tracy International czy firmę Samsung. A prywatnie ojciec 3 dzieci i szczęśliwy mąż, a także zapalony biegacz i mors.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top