Connect with us

Customers’ Friend dla UNIQA

IN-HOUSE

Customers’ Friend dla UNIQA

UNIQA otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów, przyznawaną przez szwajcarską organizację ICERITAS.  To wyróżnienie przyznawane instytucjom, które budują najlepsze relacje ze swoimi klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości.

Misją programu Przyjaciel Klientów jest promowanie najlepszych relacji z klientami. ICERTIAS nagradza wyłącznie te instytucje, które budują doświadczenia klientów z najwyższą starannością, dbając przy tym m.in. o profesjonalizm, ale także zrozumienie, uprzejmość, szczerość czy szacunek.

Ta nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że w UNIQA zmierzamy we właściwym kierunku i że robimy to skutecznie. Nasza strategia skupia się na kliencie. Chcemy proponować mu produkty najlepszej jakości, ale także budować z nim trwałe relacje. Ta nagroda to kolejna cegiełka, która buduje wizerunek naszej firmy otwartej na klienta – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.

UNIQA otrzymała odznakę po szczegółowej analizie, w której brano pod uwagę cztery czynniki:

  • reputację,
  • komunikację i sprawy społeczne,
  • doświadczenie użytkownika
  • oraz zaufanie.

Każdy z nich jest podzielony na dodatkowe podsekcje, poddawane indywidualnej ocenie. W trakcie procesu nadrzędną kwestią była transparentność.

Nominowani otrzymują w każdym obszarze ocenę od 1 (najniższa) do 5 (najwyższa). Aby zostać członkiem programu Przyjaciel Klientów nominowana firma musi uzyskać łączną średnią ocenę powyżej 3,5. Podczas analizy polskich spółek UNIQA pod uwagę brana była jakość relacji z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz ogólny wizerunek firmy na polskim rynku. W wyniku tej analizy UNIQA uzyskała łączną ocenę 4,2, co uprawnia ją do korzystania z tytułu Przyjaciel Klientów przez najbliższe 2 lata.

UNIQA wciąż się zmienia. Łączna ocena 4,2 bardzo nas cieszy, ale stanowi także wyzwanie, nie tylko utrzymania tej oceny, ale przede wszystkim pracy, która doprowadzi nas do najwyższej oceny 5. Jestem przekonany, że dzięki realizacji naszej strategii będzie to możliwe. Mamy przed sobą ambitne cele, które chcemy konsekwentnie realizować. Dziękuję przy tym wszystkim naszym pracownikom, którzy tworzą tę zmianę – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE