Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest przez niego spośród osób wyłonionych w drodze otwartego i

Customers’ Friend dla UNIQA

UNIQA otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów, przyznawaną przez szwajcarską organizację ICERITAS.  To wyróżnienie przyznawane instytucjom, które budują najlepsze relacje ze swoimi klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości.

Misją programu Przyjaciel Klientów jest promowanie najlepszych relacji z klientami. ICERTIAS nagradza wyłącznie te instytucje, które budują doświadczenia klientów z najwyższą starannością, dbając przy tym m.in. o profesjonalizm, ale także zrozumienie, uprzejmość, szczerość czy szacunek.

Ta nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że w UNIQA zmierzamy we właściwym kierunku i że robimy to skutecznie. Nasza strategia skupia się na kliencie. Chcemy proponować mu produkty najlepszej jakości, ale także budować z nim trwałe relacje. Ta nagroda to kolejna cegiełka, która buduje wizerunek naszej firmy otwartej na klienta – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.

UNIQA otrzymała odznakę po szczegółowej analizie, w której brano pod uwagę cztery czynniki:

  • reputację,
  • komunikację i sprawy społeczne,
  • doświadczenie użytkownika
  • oraz zaufanie.

Każdy z nich jest podzielony na dodatkowe podsekcje, poddawane indywidualnej ocenie. W trakcie procesu nadrzędną kwestią była transparentność.

Nominowani otrzymują w każdym obszarze ocenę od 1 (najniższa) do 5 (najwyższa). Aby zostać członkiem programu Przyjaciel Klientów nominowana firma musi uzyskać łączną średnią ocenę powyżej 3,5. Podczas analizy polskich spółek UNIQA pod uwagę brana była jakość relacji z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz ogólny wizerunek firmy na polskim rynku. W wyniku tej analizy UNIQA uzyskała łączną ocenę 4,2, co uprawnia ją do korzystania z tytułu Przyjaciel Klientów przez najbliższe 2 lata.

UNIQA wciąż się zmienia. Łączna ocena 4,2 bardzo nas cieszy, ale stanowi także wyzwanie, nie tylko utrzymania tej oceny, ale przede wszystkim pracy, która doprowadzi nas do najwyższej oceny 5. Jestem przekonany, że dzięki realizacji naszej strategii będzie to możliwe. Mamy przed sobą ambitne cele, które chcemy konsekwentnie realizować. Dziękuję przy tym wszystkim naszym pracownikom, którzy tworzą tę zmianę – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.