Connect with us

Bank Handlowy z całkowicie automatycznym procesem wnioskowania

IN-HOUSE

Bank Handlowy z całkowicie automatycznym procesem wnioskowania

Bank Handlowy będzie pierwszym w Polsce bankiem, który uruchomił całkowicie zdalny i zautomatyzowany proces aplikowania o kartę kredytową w oparciu o rozwiązania biometryczne. To efekt współpracy z dwoma fintechowymi podmiotami.

– Innowacyjne technologie dostarczane przez naszych partnerów, oparte o algorytmy i uczenie maszynowe umożliwiają nam niezwykle sprawną i automatyczną obsługę klienta. Rozwiązanie jest dostępne dla naszych klientów na każdym urządzeniu, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji. To ‚mała rewolucja” w bankowości” – powiedziała w rozmowie z Agencją ISBNews Sabina Zielińska, dyrektor departamentu rozwoju i optymalizacji biznesu.

Biometryczny proces wnioskowania o kartę kredytową można rozpocząć na stronie internetowej banku. Składa się z 3 etapów: wypełnienie wniosku, biometryczne potwierdzenie tożsamości oraz automatyczna weryfikacja dochodu.

Wdrożone rozwiązanie biometryczne pozwala na weryfikację autentyczności zarówno dokumentu tożsamości, jak i zgodności zdjęcia selfie z dokumentem.

W Citi Handlowy konsekwentnie realizowana jest strategia digitalizacji, w ramach której bank dąży m.in. do wprowadzenia intuicyjnych procesów samoobsługowych oraz do maksymalnego ułatwienia nowym klientom dostępu do produktów bankowych.  – dodała Sabina Zielińska.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top