K2 Podcast: Największe mity związane z pracą i biznesem telemarketingowym

O telemarketingu i pracy w call center[1] zebrało się tyle kłamstw, mitów i niedomówień. Dlatego postanowiliśmy raz na zawsze je wszystkie zdementować, a wątpliwości rozwiać. Dzisiaj obaj prowadzący opowiedzą o tych najczęściej spotykanych. 🙂

Jakie to mity? Jakie to kłamstwa i niedomówienia? Zebraliśmy ich kilkanaście, ale w programie omówimy ich 9. W pierwszej części skupimy się na tych związanych z pracą – i tutaj warto podkreślić, że jest to idealna okazja to pokazania, że praca w call center rozwija, przynosi profity i satysfakcję. Do pokazania przyszłym adeptom / pracownikom działów sprzedaży telefonicznej. Zresztą – sami posłuchajcie!

Część I:

Część II:

Konicznie przeczytaj artykuły:

O prowadzących program:

KAROL BANCERZ – Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Na co dzień prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

KAROL BARTKOWSKI – Uznany ekspert od Social Sellingu czyli projektowania procesów sprzedażowych w Social Mediach z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie. Specjalista od Cold Callingu B2B[2]. Autor i realizator dziesiątek webinarów oraz szkoleń online. Autor artykułów w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach. Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. Puls Biznesu, Brian Tracy International czy firmę Samsung. A prywatnie ojciec 3 dzieci i szczęśliwy mąż, a także zapalony biegacz i mors.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.


Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

K2 Podcast: Dlaczego telemarketing to wstydliwy temat?

O tym, że w niektórych kręgach wstydzimy się przyznawać, że pracujemy w call center nawet nikogo nie dziwi. Narzekamy na oszukujących tele-naciągaczy, krzyczymy na nich, wyzywamy... Mamy o nich niemal wyłącznie negatywne skojarzenia. Chociaż przy "mamy" powinniśmy raczej powiedzieć - "ci, którzy nie pracowali w call center".
więcej

K2 Podcast: Sharing economy w obsłudze klienta?

Budowanie doskonałego Customer Experience od zawsze wymagało zasobów. Czasem zasobem są technologie, czasem ludzie. Ale skąd brać ludzi, którzy albo nie chcą pracować, albo chcą, ale nie mają tyle czasu, by pracy na słuchawce poświęcić się w całości?
więcej

K2 Podcast: Czym jest cold calling B2B?

W pierwszym odcinku podcastu opowiadamy czym jest cold calling B2B i w jaki sposób może on pomóc w rozwoju biznesu. Dzięki niemu możemy zwiększyć skuteczność sprzedaży handlowców od kilku do kilkunastu procent miesięcznie.