Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

K2 Podcast: Jak radzić sobie z odmową ze strony klienta?

Nie. To słowo, które mówi i bardzo dużo, i bardzo mało. I to właśnie to słowo pada najprawdopodobniej najczęściej w rozmowach telefonicznych z ust adresatów / klientów, którzy nie kupili usługi lub produktu oferowanego przez telemarketera.

Dlaczego tak się dzieje? O tym dzisiaj nie będziemy rozmawiać. Porozmawiamy jednak o tym jak sprzedawca powinien sobie radzić z odmową ze strony klientów. Karol Bartkowski odpowie na pytania Karola Bancerza na temat tego jak radzić sobie ze skutkami ciągłych odmów ze strony klientów. W drugiej części programu obaj panowie porozmawiają o tym co zrobić, gdy klienci wykorzystają na nas swoje “spławiki” lub “fortele”.

Część I:

Część II:

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Rejestracja Covid – kolejny wstyd!

Wydaje się, że w organizacji komunikacji na odległość wszystko, lub prawie wszystko jest znane. Wiadomo jak zaplanować organizację i działanie infolinii, ilu agentów trzeba posadzić „na słuchawkach”, jak skonfigurować IVR lub voice bota.
więcej

Pandemia przyspiesza cyfrową transformację

Choć e-commerce w czasach pandemii zyskuje na znaczeniu, także tradycyjny handel sięga po nowoczesne technologie. Sztuczna inteligencja wspiera klientów podczas zakupów, ułatwia znalezienie potrzebnego produktu, rekomenduje ubrania czy meble.