Connect with us

Empik idzie w ślady Allegro i wprowadza model subskrypcyjny

IN-HOUSE

Empik idzie w ślady Allegro i wprowadza model subskrypcyjny

Empik od dawna postrzegany jest jako lider e-commerce w Polsce. Teraz postanowił skopiować i udoskonalić pomysł Allegro – wprowadza usługę subskrypcyjną. Klienci programu Empik Premium będą mogli skorzystać ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, zwrot 3% wartości środków na konto w sklepie internetowym sieci oraz darmową dostawę – również kurierem.

Cena subskrypcji uzależniona jest od okresu obowiązywania zobowiązania. Najekonomiczniejsza jest ta roczna, gdzie cena za miesiąc wynosi 6,67 zł.  Empik Premium to usługa skierowana do wszystkich klientów, zarówno tych preferujących zakupy w sklepach stacjonarnych, jak i korzystających z Empik.com czy aplikacji mobilnej.

– Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, aby usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych– mówi Piotr Frankowski, Szef Empik Premium.

W ramach subskrypcji klienci mogą liczyć na stały 15% rabat w salonach sieci oraz 20% specjalnej zniżki w Empik.com na wybrane artykuły we wszystkich kategoriach sklepu. A za swoje zakupy klienci otrzymają 3% zwrot środków na swoje konto w Empik.com. Maksymalna kwota to 600 zł rocznie.

Poza rabatami klienci otrzymują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru w salonach sieci, ale także w Paczkomatach, placówkach Poczty Polskiej i stacjach Orlen. Warunek jest tylko jeden – zamówienie musi przekroczyć 40 zł. 

Empik, jako lider wielokanałowego handlu w Polsce, doskonale wie jakich benefitów potrzebuje uczestnik ich programu Premium. Usługi InPost idealnie wpisują się w potrzeby kupujących online – takie jak wygoda oraz łatwa dostępność usługi. Wierzymy, że nasza współpraca przy programie Empik Premium będzie cieszyć się dużą popularnością wśród użytkowników, a także zwiększy wolumen przesyłanych paczek. Sieć wygodnych i elastycznych punktów odbioru oraz zwrotów przesyłki w InPost – dostępnych w trybie 24h/7 – jest doskonałą alternatywą dla innych usług pocztowych. Aż 63% kupujących w Internecie deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost – to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Dla kinomaniaków firma przygotował także rabat 20% do sieci 47 kin Helios w całym kraju. Dla amatorów fotografii – 20% zniżka na ofertę Foto oraz 50 odbitek w jakości premium za 1 grosz na powitanie. 

– Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku – czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje – powiedziała Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top