Connect with us

Czy w Toyota Bank-u przeszarżowali?

IN-HOUSE

Czy w Toyota Bank-u przeszarżowali?

Pewnej grupie klientów Toyota Banku przyjdzie kupić nowy smartfon – o ile jeszcze będą chcieli skorzystać z bankowości mobilnej tej instytucji finansowej. Wszystko za sprawą zmiany sposobu autoryzacji, która zakłada korzystanie wyłącznie mobilnego tokena.

Wszystkie banki w Polsce dostosowują się do zapisów dyrektywy PSD2 wprowadzając dwustopniowe, silne uwierzytelnianie transakcji. Najczęściej jest to kod SMS wysyłany do klienta w trakcie logowania.

Choć nowe przepisy zaczną obowiązywać dopiero 14 września, to część banków już wdrożyła zmiany w procedurze logowania. Wśród pierwszych banków znalazł się Toyota Bank Polska, który 19 sierpnia wdrożył nowy sposób autoryzacji. Jako jedyne narzędzie autoryzacyjne bank proponuje aplikację mobilną, która pełni rolę tokena. W odróżnieniu do innych banków, nie będzie można dokonywać autoryzacji za pomocą kodów SMS. Takie rozwiązanie nie podoba się jednak niektórym klientom. Nie wszyscy bowiem posiadają telefon umożliwiający zainstalowanie tokena. 

Klienci skarżą się także na zbyt skomplikowany proces konfiguracji usługi. Chociaż bank opublikował film instruktarzowy, to część klientów nie może sobie z nim poradzić. To rodzi frustrację, która doprowadza do „zapchania się” infolinii. Dodzwonienie się na nią – jak donoszą klienci banku na internetowych formach dyskusyjnych – graniczy z cudem.

Instrukcja konfiguracji dla klientów opublikowana na stronie banku:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top