Dealer samochodowy zapowiada walkę o klienta jakością obsługi

Najwyższa jakość obsługi klienta, auta sportowe oraz samochody elektryczne to trzy główne kierunki rozwoju Grupy Krotoski, które pomogą jej wyróżnić się na rynku i zawalczyć o podium w branży dealerów samochodowych.

Najwyższa jakość obsługi klienta, auta sportowe oraz samochody elektryczne to trzy główne kierunki rozwoju Grupy Krotoski, które pomogą jej wyróżnić się na rynku i zawalczyć o podium w branży dealerów samochodowych. 

Wychodzimy z założenia, że tak w życiu, jak i w biznesie, najważniejsi są ludzie. Od zaangażowania i jakości pracy naszego zespołu, który liczy blisko 800 osób, zależy zadowolenie naszych klientów. W pierwszej kolejności stawiamy sobie za cel podniesienie jakości obsługi klienta, ponieważ to nasza droga do sukcesu i jeden z głównych filarów rozwoju marki.– mówił Maciej Foczpański, prezes Grupy. – Chcemy ułatwić naszym klientom dostęp do 4000 samochodów, które posiadamy w ofercie,  zapewniamy komfortową i rzetelną obsługę oraz serwis. Wszystko to jest możliwe dzięki wysokim standardom pracy naszych niezastąpionych fachowców. 

Drugim filarem i wyróżnikiem Grupy Krotoski będą auta sportowe. Zwiększy się zarówno ich oferta, jak i jakość obsługi. W ostatnim czasie został otwarty salon Porsche Centrum Łódź, a w dwóch lokalizacjach w Polsce powstaną autoryzowane salony Audi Sport: mowa o Audi Centrum Łódź oraz Audi Radzymińska w Warszawie. Warto również zaznaczyć, że samochody Audi RS będą sprzedawane jedynie w 10 lokalizacjach w Polsce – w tym 2 z tych lokalizacji należeć będą do Grupy Krotoski.

Grupa Krotoski zamierza również rozwijać się w zakresie sprzedaży i serwisu aut elektrycznych. Obejmuje to nie tylko zwiększenie oferty samochodów elektrycznych, ale również rozwój infrastruktury oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi tych aut. Do końca roku 2020 wszystkie salony będą w pełni gotowe do kompleksowej obsługi samochodów elektrycznych. Plany obejmują również zwiększenie wolumenu sprzedaży aut elektrycznych do 35% do 2025 roku. – dodał Piotr Wnękowski – Wiceprezes Grupy.

Grupa Krotoski-Cichy od lat utrzymywała się na pierwszym miejscu w rankingu Top 50 dealerów samochodów. 30 lipca br. doszło do podziału Grupy Krotoski-Cichy. Po ponad 30 latach właściciele Grupy zdecydowali, że chcą rozwijać się osobno. Powodem podjętej decyzji były rozbieżne plany dotyczące rozwoju Grupy. Obecnie w skład Grupy Krotoski wchodzi 12 salonów aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Porsche. Po podziale Grupa Krotoski będzie plasować się w Top 5 rankingu, jednak zarząd nie zamierza na tym poprzestawać. Wraz z dalszym rozwojem Grupa planuje celować w coraz wyższe miejsca rankingu.

O Robercie Krotoskim, właścicielu Grupy Krotoski, mówi się, że benzynę ma we krwi. Miłość do samochodów jest bowiem przekazywana w rodzinie Krotoskich z pokolenia na pokolenie. Jako Grupa Krotoski chcemy kontynuować tę pasję i dzielić się nią z naszymi klientami i pracownikami. Nasze plany na przyszłość są ambitne, jednak jesteśmy pewni, że dzięki tej pasji, zaangażowaniu i bogatemu doświadczeniu uda nam się je zrealizować – podsumował Maciej Foczpański.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.