Connect with us

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

PODCAST

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.

Michał Szafrański, znany bloger, autor bestselleru „Finansowy Ninja”, w swojej drugiej (a tak naprawdę w trzeciej) książce pokazał, że budowanie zaufania, to proces oparty nie na tworzeniu iluzji, ale na autentyczności tego, co robimy i jak mówimy do innych. Personal branding tworzy tylko wizerunek – czasem sztuczny, czasem „podrasowany” niczym samochód nieudolnie przypominający bolida Formuły 1.

Z reputacją jest dokładnie tak samo jak z budowaniem autentyczności. Reputacja nie jest ułudą. Jest prawdziwa tak bardzo, jak bardzo ufają i wierzą nam inni. Reputacja kroczy przed nami – zanim pokażemy się na oczy innym, oni już o nas wiedzą wystarczająco dużo.

Dlaczego więc dzisiejszy gość podkastu K2 tak dużo mówi o reputacji? Dlaczego uważa, że jest ona kapitałem na przyszłość? Dlaczego teraz właśnie musimy o reputację tak mocno dbać? Na te pytania odpowiedź znajdziecie w dzisiejszych odcinkach naszego podkastu!

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top