Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.

Michał Szafrański, znany bloger, autor bestselleru “Finansowy Ninja”, w swojej drugiej (a tak naprawdę w trzeciej) książce pokazał, że budowanie zaufania, to proces oparty nie na tworzeniu iluzji, ale na autentyczności tego, co robimy i jak mówimy do innych. Personal branding tworzy tylko wizerunek – czasem sztuczny, czasem “podrasowany” niczym samochód nieudolnie przypominający bolida Formuły 1.

Z reputacją jest dokładnie tak samo jak z budowaniem autentyczności. Reputacja nie jest ułudą. Jest prawdziwa tak bardzo, jak bardzo ufają i wierzą nam inni. Reputacja kroczy przed nami – zanim pokażemy się na oczy innym, oni już o nas wiedzą wystarczająco dużo.

Dlaczego więc dzisiejszy gość podkastu K2 tak dużo mówi o reputacji? Dlaczego uważa, że jest ona kapitałem na przyszłość? Dlaczego teraz właśnie musimy o reputację tak mocno dbać? Na te pytania odpowiedź znajdziecie w dzisiejszych odcinkach naszego podkastu!

Część I:

Część II:

Total
42
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: Sprzedażowe tipy na dobry początek roku

Przygotowaliśmy dla Was w tym odcinku zestaw aż 10 prostych, aczkolwiek bardzo przydatnych wskazówek jak sprzedawać więcej i lepiej. Będą to wskazówki, których próżno szukać w podręcznikach sprzedaży, bo zawierają w sobie wieloletnie doświadczenie obu prowadzących. Podają sporo praktycznych ich zastosowań. Więc dość moralizatorstwa!
Czytaj więcej

10 błędów w obsłudze klienta

Każdy z nas popełnia większe i mniejsze błędy. To normalne. Ważne, aby z tych błędów wyciągać wnioski i nie dopuszczać do powstania identycznych w przyszłości. Jest to ważne także w obsłudze klienta – bo raz źle obsłużony klient, da nam 10, którzy z usług naszej firmy nie skorzystają tylko dlatego, że właśnie ten błąd popełniliśmy.