Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę może pełnić np. komputer stacjonarny czy oddzielne dedykowane urządzenie.

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.

Michał Szafrański, znany bloger, autor bestselleru “Finansowy Ninja”, w swojej drugiej (a tak naprawdę w trzeciej) książce pokazał, że budowanie zaufania, to proces oparty nie na tworzeniu iluzji, ale na autentyczności tego, co robimy i jak mówimy do innych. Personal branding tworzy tylko wizerunek – czasem sztuczny, czasem “podrasowany” niczym samochód nieudolnie przypominający bolida Formuły 1.

Z reputacją jest dokładnie tak samo jak z budowaniem autentyczności. Reputacja nie jest ułudą. Jest prawdziwa tak bardzo, jak bardzo ufają i wierzą nam inni. Reputacja kroczy przed nami – zanim pokażemy się na oczy innym, oni już o nas wiedzą wystarczająco dużo.

Dlaczego więc dzisiejszy gość podkastu K2 tak dużo mówi o reputacji? Dlaczego uważa, że jest ona kapitałem na przyszłość? Dlaczego teraz właśnie musimy o reputację tak mocno dbać? Na te pytania odpowiedź znajdziecie w dzisiejszych odcinkach naszego podkastu!

Część I:

Część II:

Total
42
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie - od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz - to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem. Social Selling więc będzie w głównej mierze Twoja eksperckość, twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek social sellingu! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.
Czytaj więcej

10 błędów w obsłudze klienta

Każdy z nas popełnia większe i mniejsze błędy. To normalne. Ważne, aby z tych błędów wyciągać wnioski i nie dopuszczać do powstania identycznych w przyszłości. Jest to ważne także w obsłudze klienta – bo raz źle obsłużony klient, da nam 10, którzy z usług naszej firmy nie skorzystają tylko dlatego, że właśnie ten błąd popełniliśmy.
Czytaj więcej

K2 Podcast: Jak obsługiwać klientów lepiej? 10 tipów

Jak obsługiwać klientów lepiej, sprawniej i milej dla nich samych? Czym jest naturalność, prostota języka i dążenie do rozwoju osobistego? O tym w dzisiejszym odcinku podkastu K2 Podcast, w którym nasi prowadzący dzielą się swoimi tipami na doskonałą według nich obsługę klienta :)