Connect with us

K2 Podcast: Jak siedzieć w pracy przed komputerem?

PODCAST

K2 Podcast: Jak siedzieć w pracy przed komputerem?

Gościem kolejnego odcinka podkastu K2 jest Łukasz Krzyżak, fizjoterapeuta m.in. zajmujący się rehabilitacją czołowych piłkarzy pierwszego składu Legii Warszawa. Na co dzień – poza rehabilitowaniem pacjentów – zajmuje się także prowadzeniem wykładów. Specjalizuje się w rehabilitacji stawu kolanowego, ścięgna Achillesa i stawu skokowego.

Ale dzisiaj Łukasz odpowie na pytania obu Karolów. Pytania związane będą głównie z tematem kręgosłupa, prawidłowego siedzenia przed monitorami komputerów i zwalczaniu bólu związanego z pracą siedzącą.

Część I:

Część II:

O dzisiejszym gościu:

Łukasz Krzyżak

Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie na II Wydziale Lekarskim, Kierunek Fizjoterapia. Od wczesnych lat interesował się sportem. Realizował się w takich dyscyplinach jak koszykówka, baseball oraz kick boxing.

Posiada kilkuletnie doświadczenie w leczeniu urazów sportowych narządu ruchu. Swe doświadczenie zdobywał także dzięki współpracy z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa, zajmując się rehabilitacją czołowych piłkarzy pierwszego składu. Specjalizuje się w rehabilitacji stawu kolanowego, ścięgna Achillesa i stawu skokowego. Zajmuje się także schorzeniami kończyny górnej. Uczestniczył w kursie terapii manualnej według koncepcji Platsmaan’a.

Stale poszerza swoją wiedzę biorąc udział w wielu branżowych konferencjach, również jako prelegent. Do jego zainteresowań należą koszykówka, dobre kino oraz sporty z dużą dawką adrenaliny.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top