Connect with us

Szykują się podwyżki w telemarketingu (i nie tylko)

ZASOBY LUDZKIE

Szykują się podwyżki w telemarketingu (i nie tylko)

Szykują się podwyżki usług telemarketingowych. Wszystko za sprawą zapowiedzi wzrostu wynagrodzeń minimalnych, jakie rząd planuje wprowadzić od przyszłego roku. Nie 2250 zł, a 2450 zł minimum zarobi pracownik fabryki, call center czy sprzedawca w sklepie. Minimalna stawka godzinowa wyniesie więc 15,60 zł brutto.

– Płaca minimalna rośnie zdecydowanie, w przyszłym roku urośnie do poziomi 2450 zł brutto. To znaczący przyrost przez ostatnie 3-4 lata. Chcemy dawać impuls do wzrostu wynagrodzeń w całej gospodarceMateusz Morawiecki, szef rządu podczas wizyty w fabryce płytek „Tubądzin”.

Związki zawodowe: NSZZ Solidarność, OPZZ i FZZ proponowały, aby płaca minimalna wzrosła o 270 zł (do 2520 zł brutto), a stawka godzinowa wyniosła 16,50 zł za godzinę. 

Znana jest także wspólna propozycja organizacji pracodawców: wzrost minimalnego wynagrodzenia o 137,25 zł, to oznacza kwotę 2387,25 zł i stawka godzinowa 15,60 zł

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top