K2Bots (K2) stworzyła grę na Asystenta Google

K2Bots.AI, firma z Grupy K2, stworzyła dla stowarzyszenia Ptaki Polskie grę polegającą na rozpoznawaniu głosu polskich ptaków. Quiz funkcjonuje w ramach polskojęzycznego Asystenta Google i utrzymany jest w duchu filozofii „voice first”

K2Bots.AI, firma z Grupy K2, stworzyła dla stowarzyszenia Ptaki Polskie grę polegającą na rozpoznawaniu głosu polskich ptaków. Quiz funkcjonuje w ramach polskojęzycznego Asystenta Google i utrzymany jest w duchu filozofii „voice first”, tzn. zaprojektowano go tak, aby zabawa sterowana była wyłącznie za pośrednictwem komend głosowych i bez konieczności spoglądania na ekran. Grę stworzono dzięki wykorzystaniu platformy Dialogflow.

Zrealizowany dla Ptaków Polskich voicebot przeprowadza krótki quiz, który podzielony został na 3 poziomy: łatwy, trudny i ekspercki. Każdy z etapów zawiera 5 nagrań głosu, które należy dopasować do odpowiedniego ptaka. Zabawa wzbogacona została także o walory edukacyjne, takie jak zdjęcia i krótkie opisy ptasich bohaterów. Po zakończonym quizie bot zachęca gracza do odwiedzenia oficjalnej strony stowarzyszenia Ptaki Polskie, na której można zapoznać się z działalnością stowarzyszenia oraz zaangażować się w ochronę przyrody. 

Aby zagrać, wystarczy wywołać Asystenta Google słowami: „OK Google, poproś Ptaki Polskie, aby zaśpiewały” lub „OK Google, porozmawiaj z Ptakami Polskimi”.

Stowarzyszenie Ptaki Polskie otacza opieką dziko żyjące gatunki ptaków oraz ich siedliska. Swoją misję realizuje poprzez działania edukacyjne, komunikację społeczną oraz ochronę czynną. Stowarzyszenie rozwija swoją działalność dzięki współpracy z parkami narodowymi, partnerami biznesowymi, rolnikami, mediami oraz innymi organizacjami o podobnym profilu – w kraju i za granicą.

K2Bots.AI jest jedną z pierwszych firm oferujących wdrożenia „Actions on Google”, czyli aplikacji rozszerzających umiejętności Asystenta Google o interakcje z przedsiębiorstwami i organizacjami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Edek kolejarz na infolinii Intercity

PKP Intercity uruchomiło na swojej infolinii moduł głosowego asystenta (voicebota), którego zadaniem jest udzielanie informacji o rozkładach jazdy pociągów. Nowa usługa dostępna jest od 7 czerwca pod numerem 22 391 22 22.
więcej

Pierwsze urodziny Asystenta głosowego w bankowej aplikacji mobilnej IKO

Minął rok od uruchomienia Asystenta głosowego w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Przy jego pomocy, używając mówionych poleceń, można m.in. zrobić przelew zwykły do zdefiniowanego odbiorcy lub na numer konta oraz przelew na telefon, a także sprawdzić stan środków na rachunku. Funkcji i możliwości Asystenta będzie stopniowo przybywać.
więcej

Jak nadać osobowość voicebotowi?

Voiceboty nie mają duszy, ale mają osobowości. To właśnie one sprawiają, że z botem chcemy rozmawiać. Czy jednak możliwe jest stworzenie konwersacyjnego robota, który nie tylko nas zaskoczy, ale będzie na tyle inteligentny, aby pokierować całą rozmową?