Connect with us

K2Bots (K2) stworzyła grę na Asystenta Google

OBSŁUGA KLIENTA

K2Bots (K2) stworzyła grę na Asystenta Google

K2Bots.AI, firma z Grupy K2, stworzyła dla stowarzyszenia Ptaki Polskie grę polegającą na rozpoznawaniu głosu polskich ptaków. Quiz funkcjonuje w ramach polskojęzycznego Asystenta Google i utrzymany jest w duchu filozofii „voice first”, tzn. zaprojektowano go tak, aby zabawa sterowana była wyłącznie za pośrednictwem komend głosowych i bez konieczności spoglądania na ekran. Grę stworzono dzięki wykorzystaniu platformy Dialogflow.

Zrealizowany dla Ptaków Polskich voicebot przeprowadza krótki quiz, który podzielony został na 3 poziomy: łatwy, trudny i ekspercki. Każdy z etapów zawiera 5 nagrań głosu, które należy dopasować do odpowiedniego ptaka. Zabawa wzbogacona została także o walory edukacyjne, takie jak zdjęcia i krótkie opisy ptasich bohaterów. Po zakończonym quizie bot zachęca gracza do odwiedzenia oficjalnej strony stowarzyszenia Ptaki Polskie, na której można zapoznać się z działalnością stowarzyszenia oraz zaangażować się w ochronę przyrody. 

Aby zagrać, wystarczy wywołać Asystenta Google słowami: „OK Google, poproś Ptaki Polskie, aby zaśpiewały” lub „OK Google, porozmawiaj z Ptakami Polskimi”.

Stowarzyszenie Ptaki Polskie otacza opieką dziko żyjące gatunki ptaków oraz ich siedliska. Swoją misję realizuje poprzez działania edukacyjne, komunikację społeczną oraz ochronę czynną. Stowarzyszenie rozwija swoją działalność dzięki współpracy z parkami narodowymi, partnerami biznesowymi, rolnikami, mediami oraz innymi organizacjami o podobnym profilu – w kraju i za granicą.

K2Bots.AI jest jedną z pierwszych firm oferujących wdrożenia „Actions on Google”, czyli aplikacji rozszerzających umiejętności Asystenta Google o interakcje z przedsiębiorstwami i organizacjami.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE