Connect with us

Nowe telefony Yealink kompatybilne z Microsoft Teams

SPRZĘT

Nowe telefony Yealink kompatybilne z Microsoft Teams

Yealink wprowadził do portfolio nowe urządzenia audio do Microsoft Teams. Obecnie w ofercie telefonów kompatybilnych z Microsoft Team znajdują się T55A, T56A, T58A oraz CP960. Obejmują one szeroki wachlarz scenariuszy zastosowań biurowych i konferencyjnych w huddle rooms, średnich, a nawet dużych salach spotkań.

Telefony Yealink do Microsoft Teams są dostarczane z wbudowaną aplikacją Teams. Jest ona spójna z interfejsem użytkownika, który obejmuje funkcje połączeń i spotkań znane ze standardowej aplikacji Teams na komputerach.

Klienci Office 365 przenoszą się ze Skype for Business do Teams, dlatego Yealink oferuje elastyczne i zróżnicowane portfolio urządzeń, które upraszcza tę migrację. Oprócz telefonów IP Skype for Business  z serii T4S, certyfikację Microsoftu otrzymały również urządzenia audio T55A, T56A, T58A i CP960, które dodatkowo obsłużą klientów posiadających MS Teams. 

Rozwiązanie audio dla pracowników biurowych

Prosta aktualizacja oprogramowania sprzętowego ułatwia migrację ze Skype for Business do Teams.

Model T55A jest typowym telefonem nabiurkowym. Yealink T58A, jako urządzenie segmentu premium, przeznaczony jest dla managerów średniego szczebla. Może on być także z racji dużego dotykowego ekranu, polecany jako wyposażenie gabinetów zarządów. Wszystkie telefony prezentują nowoczesny design połączony z najwyższej jakości technologią audio.

Telefon konferencyjny CP960 Teams łączy najnowocześniejsze technologie akustyczne Yealink Noise Proof z dźwiękiem HD. Urządzenie to zostało zaprojektowane do użytku w salach konferencyjnych każdej wielkości. Dzięki temu użytkownicy pracujący według zróżnicowanych scenariuszy mogą odczuć jego optymalną funkcjonalność. 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE